8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.5/10

Heerlijke wijn maanverlichte te duur , 7.50 moet genoeg zijn . Elting a

hombre viejo

MANIERI MONFERRATO?? ooit besteld, maar was duidelijk niet goed!
Is NU plotseling van de website verdwenen EN OOK uit mijn bestelhistorie!!
Waar blijf je dan met reclameren?

MOOIE PRAATJES!!

EERLIJK BLIJVEN!

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de Manieri Monferrato niet naar verwachting is. Deze wijn staat niet meer op de website omdat hij is uitverkocht. Ook al staat de wijn niet meer op de website u kunt wel gebruik maken van de 100% proefgarantie. We zullen spoedig contact met u opnemen,

Cees

Verkopen wijn die over de houdbaarheidsdatum zijn en zijn te beroerd om op zijn minst excuses aan te bieden

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wijn niet naar wens was, dit uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. U kunt altijd gebruik maken van de 100% proefgarantie.

Reinier

Prima voorlichting, ruime keus, beheersbare prijzen, correcte levering.

De voorlichting

Geachte heer,
bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent.

Hanneke

Al jaren een uitstekende ervaring!

Voortreffelijke wijnen met prima prijzen.

Geachte mevrouw,
bedankt voor uw positieve review. Leuk om te horen dat u tevreden bent over de wijnen.
Jim James
Account Manager de Wijnbeurs...
Geachte mevrouw,

Frank dijkstra

Jammere service.

Jammere service.

Aktie code voor de Wijnbeurs ontvangen als cadeau van andere webwinkel( via sovendus)., maar de Wijnbeurs wilde deze niet verzilveren omdat wij ooit eerder bestelling bij hun hadden gedaan met een kortingscode van sovendus

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Als u al eerder een Sovendus actiecode heeft verzilverd is het inderdaad niet mogelijk om nog een andere Sovendus Actiecode te verzilveren. Dit staat ook in de voorwaarden van de actiecode. Excuses voor het ongemak.

A. Aertsen

Topwijnen voor een scherpe prijs, zowel wit als rood. Wordt keurig 1 of 2 dagen later gratis op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Medewerkers aan de telefoon zeer vriendelijk, behulpzaam en... Topwijnen voor een scherpe prijs, zowel wit als rood. Wordt keurig 1 of 2 dagen later gratis op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Medewerkers aan de telefoon zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig!

Ruime keuze, prijs, (gratis) thuis bezorging.

Aktie code voor de Wijnbeurs ontvangen als cadeautje van andere webwinkel. Wijnbeurs wilde deze niet verzilveren omdat wij ooit eerder bestelling bij hun hadden gedaan.

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Als u al eerder via een andere webwinkel een actiecode heeft verzilverd bij wijnbeurs is het inderdaad niet mogelijk om nogmaals gebruik te maken van deze actie, ook al betreft het een andere code. Om verwarring te voorkomen staat dit ook in de voorwaarden van de betreffende actiecodes. Excuses voor het ongemak.

Yvonne Pelgrim

Ik ben zeer tevreden met de bestelde wijnen. Ben begonnen met de proefpakketten(aanrader !)
snelle duidelijke levering via PostNL en hele leuke aanbiedingen, die verder gaan dan de website,
als je gebeld wordt door een verkooptalent. Absoluut niet opdringerig. Ik zie het als een beloning voor je vorige bestelling.
Ik heb in een supermarkt vaker slechte wijnen gehad voor een behoorlijke prijs.

De wijnen zijn erg goed van smaak

Ook van de rose een kleiner proefpakketje met 6 verschillende wijnen maken

Eric

Ik heb een bestelling gedaan op 25 april. Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas!

Geachte heer,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Excuses voor het ongemak.
Jim James
Account Manager de Wijnbeurs...