8.1/10
Kwaliteit van de wijn

Gert Boonekamp

De wijnen die ik van De Wijnbeurs mocht betrekken voldoen aan de beschrijving in de aankondiging. Ze zijn bijzonder smaakvol en worden correct en onmiddelijk bezorgd.

Kwaliteit/

De wijnen zijn altijd van zeer goede kwaliteit, zoals ook mijn kennissen zeggen. De service is prima en goed verzorgd.

De wijnbeurs kan vrij aardig hinten naar wijnen, die ik lekker vind. Dat is soms wel gemakkelijk.

Zou het niet weten

G.Langevoort

Heel goede ervaring. Goede oplossingen worden telefonisch aangereikt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met anderen. Natuurlijk is ook de kwaliteit van de wijnen super belangrijk.

Correcte aflevering en goede prijzen !

Goede ervaring, altijd op tijd leveren, je kunt de dag met tijd uitkiezen, ze verkopen goede wijnen en goed omschreven. Kortom heel tevreden met de Wijnbeurs, wij bestellen er heel graag.

Levering, met indicatie v tijd en keuze, snelle reakties en qua webshop goede omschrijving van de wijn en vaak goede akties.

Misschien optie, dat er als je vaak besteld, ze een soort persoonlijk wijnaccount, waarin de nieuwe wijnen etc die bij jouw smaakprofiel passen, je erop geattendeerd wordt.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent en vinden het leuk dat u ook zo’n originele tip voor ons heeft! We nemen dit mee ter verbetering van onze website.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Goed.

Heldere informatie over aangeboden producten inclusief (en dat is zeer belangrijk) de datum tot wanneer de wijn bewaard kan worden.

Reclames/aanbiedingen niet versturen per post en per e-mail. Derhalve bestanden screenen. Kan stevige bezuiniging in operating cost opleveren.

Wouter Methorst

Goede ervaring

Jan Dunning

Uitstekend

Goede service, afspraken over delevering kloppen altijd. Ook een compliment voor PostNL.
Prima prijs-kwaliteit

Doorgaan zo

Levering altijd op tijd, goede kwaliteit

Zie boven

Veel te veel reclamefolders in de bus

Makkelijk wijn bestellen.

Soms goede aanbiedingen.

Bij alle wijnen staat een smaakbeschrijving die soms wat overdreven is. Daardoor kan een wijn soms tegenvallen.

Goede service met bezorgen aan huis. Tot nu toe kloppen de aanbevelingen met wat wij er van verwachten.

De snelle thuisbezorging is erg fijn

Niet echt. Maar mogelijk de aan biedingen nog iets meer personificeren?