de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6882
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6882 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Goed (8/10)

beschrijving van de wijnen op website is heel goed

verbetering van de zoekmachine op de website, komt veel voor dat je meerdere keren andere zoekterm moet ingeven

Meerdere aankopen gedaan.

Wietse Blink
Wietse Blink

snelle levering en kwaliteit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb tot dusver positieve ervaringen met de wijnbeurs. het betreft zowel de kwaliteit van de wijn als de service.

Zeer goed (9/10)

Bij verzuurde wijn geen discussie en nieuwe worden geleverd.

Score voor de Wijnbeurs:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Doe alles via internet.keurig en snelle bevestiging en correcte .

jacob
jacob
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een hele mooie halfdozijn flessen champagne gevonden en werd veilig en snel bezorgd. wijnbeurs is een aanrader.

n.v.t.

n.v.t.

Score voor de Wijnbeurs:4.5/5

Goed.

Goed (8/10)

Dat de wijnen altijd goed zijn.

Ik heb destijds gepleit voor levering van 6 i.p.v. 12 flessen. Fijn dat dat nu kan. Wat ik ook fijn zou vinden is een eigen wijnpakket samenstellen uit het aanbod. Bijvoorbeeld van de aangeboden wijnen er 2 of 4 x 3 flessen naar eigen keuze van bestellen. Ik drink alleen en dan zijn 3 flessen van een soort voldoende. Natuurlijk ken ik de wijnpakketten maar dan heb je geen keus.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij deze kan ik melden dat ik met veel plezier lid ben en steeds goede wijnen heb ontvangen. dat is eigenlijk de reden dat ik lid blijf, de wijnen zijn heerlijk. .
het bestellen en de bezorging is ook goed geregeld, temeer daar ik nu ook weer kan bestellen via mijn ipad pro..
het wijnproeffestijn in houten was zeer geslaagd. ik ben daar geweest met twee vrienden en ook zij waren zeer enthousiast. overigens bestellen beiden regelmatig wijnen bij de wijnbeurs..

Karin
Voldoende (6/10)
Karin

geen misleidende teksten!!

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Over het algemeen prima, maar wel eerst even googlen w.b. de wijnen. sommige wijnhuizen zijn niet echt te vinden......
nu 3 flessen sauternes gekocht maar had 0,75 l verwacht. blijken halfjes te zijn......maar nergens de inhoud terug te vinden op de site..
of ze dit gaan oplossen? ik wacht hun reactie even af..........maar verwacht er niet zoveel van..
dus beste klant, wel goed de tekst lezen, en als er geen inhoud bij staat......even bellen misschien??.

Uitstekend (10/10)

Uitstekende huiswijn La Pauline!

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent en dan onze trots La Pauline u goed smaakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwaliteit altijd zoals verwacht. bezorging punctueel. regelmatig prima aanbiedingen.

Onvoldoende (4/10)

Als je koopt nav de informatie op de site dan is het redelijk kloppend

Zorg voor goede wijn in de wijnservice pakketten omdat mensen vertrouwen dat er goede wijn in zit wat dus in werkelijkheid niet zo is

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u teleurgesteld bent over de bourgondische service. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Score voor de Wijnbeurs:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Een abonnement genomen op de bourgondische service rood. het leek zo leuk; niet weten wat je iedere twee maanden thuis gebracht krijgt. echter na één maal direct afgezegd. van de 3x2 flessen waren er twee (dus vier) flessen van slechte kwaliteit. nu zijn smaken verschillend maar ik heb al zeer veel verschillende flessen wijn gedronken en geproefd en deze waren gewoon zeer teleurstellend. in tegenstelling tot het wijnpakket dat ik eerder bij de wijnbeurs kocht en waarvan ik wel wist wat erin zat.

Roland
Roland

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen dat u tevreden bent over de wijnen. We hopen u nog vaker te mogen verblijden met onze wijnen.

Goede duidelijke website.
gemakkelijke bestelling.
ruime keus.
snrlle levering.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8