8.3/10
8.3/10
Kwaliteit van de wijn
7.8/10

Aktie code voor de Wijnbeurs ontvangen als cadeautje van andere webwinkel. Wijnbeurs wilde deze niet verzilveren omdat wij ooit eerder bestelling bij hun hadden gedaan.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Als u al eerder via een andere webwinkel een actiecode heeft verzilverd bij wijnbeurs is het inderdaad niet mogelijk om nogmaals gebruik te maken van deze actie, ook al betreft het een andere code. Om verwarring te voorkomen staat dit ook in de voorwaarden van de betreffende actiecodes. Excuses voor het ongemak.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Yvonne Pelgrim

Ik ben zeer tevreden met de bestelde wijnen. Ben begonnen met de proefpakketten(aanrader !)
snelle duidelijke levering via PostNL en hele leuke aanbiedingen, die verder gaan dan de...

De wijnen zijn erg goed van smaak

Ook van de rose een kleiner proefpakketje met 6 verschillende wijnen maken

Eric

Ik heb een bestelling gedaan op 25 april. Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas!

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Excuses voor het ongemak.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

1e ervaring, informatieve site, zeer uitvoerige omschrijving van de kwaliteit van de wijn!
en dan de prijs, zoveel goedkoper kan haast niet!
Uiteindelijk blijk je gewoon de prijs te...

informatief, verder nog geen ervaring met de overige service.

Wordt na contact en afzegging al weken 3 x per dag door call center van wijn beurs gebeld. Ook 3 voicemails achterlatend waardoor ik serieuze vm mis.
Laatste wijn was trouwens niet ok licht...

Peter Korenhof

Na jarenlang goede klant geweest te zijn, ontving ik drie dozen Don Mendo die waardeloos waren. En dan gaan ze ineens moeilijk doen met terug betalen. Ik bestel voortaan wel bij de concurrentie.

Harkink

Prima producten met hele mooie omschrijvingen van Franz Lampe

Willem van Bavel

Prettig klantvriendelijk en -service gericht bedrif

Welke wijn ook wordt besteld, alle wijnen zijn zondermeer heerlijk.

Een paar keer wijn besteld. Het blijft een gok zonder te proeven, maar prima wijn ontvangen.
Vlotte levering.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Goed en gevarieerd aanbod van wijn met soms aantrekkelijke aanbiedingen

Correcte afhandeling en goede logistiek

Laat mensen kiezen tussen het krijgen van aanbiedingen via de E-mail en via de post. Nu krijg ik alles dubbel zonde van het papier en de portokosten