Kwaliteit van de wijn
7.4/10

Als je ooit iets besteld hebt dan word je daarna als dank gestalkt d.m.v. brieven, mails, anonieme telefoontjes, ook als je diverse malen aangeeft hier geen prijs op te stellen.

er wordt veel geld besteed aan overbodige post en telefoontjes.

als iemand aangeeft geen mails en brieven meer te willen ontvangen dan moeten jullie dat respecteren en dat gebeurt dus niet, er komt geen einde aan.

Witte wijn besteld en gekregen. Chardon. van een behoorlijke prijs. Te zoet en dat in een review gemeld. Een bedankje voor de review van ene Catharina met het aanbod de wijn om te ruilen en even te... Witte wijn besteld en gekregen. Chardon. van een behoorlijke prijs. Te zoet en dat in een review gemeld. Een bedankje voor de review van ene Catharina met het aanbod de wijn om te ruilen en even te melden hoeveel flessen ik nog had ( 5 dus). Een aardige witte La Pauline uitgezocht en dat aan Catharina laten weten ( WBNL1100355393) De 5 flessen klaargezet, maar het bleef heel stil bij de wijnbeurs. Geen zin om nog actie te ondernemen. Gelukkig ben ik ook klant bij Wijnvoordeel en dhr Lampe kan me wat ( iets met Puckel herunterrutschen )

nee

nee

Slechte ervaring met de wijnbeurs aflevering is niet aangeboden op de afgesproken datum.
Pakket maar gaan ophalen.
Wijnbeurs vertrouwt de klant niet en de bezorger wel.

George Verschoor Natuursteen Onderhoud

2de doos half geld mooi niet !
Verhoog eerst de prijs per fles en geef dan korting ??
Bv. La Bestia Governo kosten een paar dagen geleden nog € 8.45 per fles !
Nu via de post een...
2de doos half geld mooi niet !
Verhoog eerst de prijs per fles en geef dan korting ??
Bv. La Bestia Governo kosten een paar dagen geleden nog € 8.45 per fles !
Nu via de post een actie folder ontvangen tweede doos half geld ? Maar nu kost de La Bastia opeens € 10,49 het lijkt de media markt wel !! Er zijn ook nog oplettende mensen in Nederland !!
Jammer zo ga je niet met klanten om !!

Pascal

De wijbeurs zou een oscar moeten krijgen voor volhardendheid in hun marketing methodes. Na meerdere keren gebeld door ze te zijn op mijn 06, onder werktijd en na hiervan meerdere keren verteld te... De wijbeurs zou een oscar moeten krijgen voor volhardendheid in hun marketing methodes. Na meerdere keren gebeld door ze te zijn op mijn 06, onder werktijd en na hiervan meerdere keren verteld te hebben hier niet van gedient te zijn, blijf ik communicaties van dit enorm irritante bedrijf ontvangen. Nu dan per post, terwijl ik aan hun klantenservice heb gesommeerd dat ik niets meer van ze wil ontvangen, nog per post, nog telefonisch, nog per email. Het schijnt nogal moeilijk te zijn voor ze, en dit alles nadat ik een zeer matig doosje wijn ooit bij ze bestelde. maar goed, belofte maakt schuld, bij elke communicatie van dit bedrijf, gratis een slechte recentie.

geen sterke punten kunnen ontdekken

onmiddels stoppen met het spammen van mijn brievenbus, telefoon en email met de aanbiedingen voor matige wijnen.

Pascal

Ooit bestelde ik hier een keer wijn en ik wordt nu keer op keer door dit bedrijf onder werktijd gebeld dat ze weer zo'n enorm fantastische aanbieding voor me hebben. Elke keer heb ik ze nadrukkelijk... Ooit bestelde ik hier een keer wijn en ik wordt nu keer op keer door dit bedrijf onder werktijd gebeld dat ze weer zo'n enorm fantastische aanbieding voor me hebben. Elke keer heb ik ze nadrukkelijk verteld dat ik absoluut niet gediend ben van hun agressieve marketing methode en NIET gebeld wil worden. Zelfs via Twitter dit kenbaar gemaakt (geen reactie gekregen). Maar ze blijven me bellen, mailen en post sturen. Idioot om te denken dat mensen onder werktijd wijn aanbiedingen per telefoon willen ontvangen.

GEEN!!

Stop met die idiote marketing en laat mensen met rust!!

Henk

Prima wijnen,mooi assortiment en bezorgservice goed. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend

Goede wijnen voor redelijke prijzen en prima informatie

Wat mij betreft mag de hoeveelheid direct mail wel een paar tandjes minder. Het begint een ergernis te worden.

A.post

Zeer slechte bezorging.voorvverjaardagsfeestje 2 dozen op tijd besteld.1doos van de twee bestelde dozen is bezorgd bij buren op de dag na het feestje . Geen briefje in de bus.andere doos is 4 dagen... Zeer slechte bezorging.voorvverjaardagsfeestje 2 dozen op tijd besteld.1doos van de twee bestelde dozen is bezorgd bij buren op de dag na het feestje . Geen briefje in de bus.andere doos is 4 dagen later bezorgd. De flessen zaten in een veel te ruime doos. Dus logisch dat een doos tijdens transport sneuvelde. Geen begrip. Geen tegemoetkoming van wijnbeurs. Jammer maar we kunnen er niets aan doen, zo was de reactie

Beter verpakkingsmateriaal. Goede afspraken met bezorgbedrijf. Dus briefje in de bus wanneer niet aanwezig blijkt te zijn. Geen hoge verwachtingen scheppen dat het de volgende dag wordt bezorgd. Ipv... Beter verpakkingsmateriaal. Goede afspraken met bezorgbedrijf. Dus briefje in de bus wanneer niet aanwezig blijkt te zijn. Geen hoge verwachtingen scheppen dat het de volgende dag wordt bezorgd. Ipv 2 dagen later.geef vastr klant ,als je ze wilt behouden, een tegemoetkoming

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf

mooie layout van de site

de site is niet te bedienen het springt alle kanten op en de zoekfunctie is ver onder de maat