Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de wijn
8.3/10
7.7/10

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf

mooie layout van de site

de site is niet te bedienen het springt alle kanten op en de zoekfunctie is ver onder de maat

C. Guijt

Ik wil wijn bestellen. In het winkelmandje zitten een aantal wijnen. Ik wil de aantallen veranderen. Dat krijg ik op de site niet voor elkaar

Heerlijke wijn maanverlichte te duur , 7.50 moet genoeg zijn . Elting a

hombre viejo

MANIERI MONFERRATO?? ooit besteld, maar was duidelijk niet goed!
Is NU plotseling van de website verdwenen EN OOK uit mijn bestelhistorie!!
Waar blijf je dan met reclameren?

MOOIE PRAATJES!!

EERLIJK BLIJVEN!

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de Manieri Monferrato niet naar verwachting is. Deze wijn staat niet meer op de website omdat hij is uitverkocht. Ook al staat de wijn niet meer op de website u kunt wel gebruik maken van de 100% proefgarantie. We zullen spoedig contact met u opnemen,

Cees

Verkopen wijn die over de houdbaarheidsdatum zijn en zijn te beroerd om op zijn minst excuses aan te bieden

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wijn niet naar wens was, dit uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. U kunt altijd gebruik maken van de 100% proefgarantie.

Reinier

Prima voorlichting, ruime keus, beheersbare prijzen, correcte levering.

De voorlichting

Geachte heer,

bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent.

Hanneke

Al jaren een uitstekende ervaring!

Voortreffelijke wijnen met prima prijzen.

Geachte mevrouw,

bedankt voor uw positieve review. Leuk om te horen dat u tevreden bent over de wijnen.

Frank dijkstra

Jammere service.

Aktie code voor de Wijnbeurs ontvangen als cadeau van andere webwinkel( via sovendus)., maar de Wijnbeurs wilde deze niet verzilveren omdat wij ooit eerder bestelling...

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Als u al eerder een Sovendus actiecode heeft verzilverd is het inderdaad niet mogelijk om nog een andere Sovendus Actiecode te verzilveren. Dit staat ook in de voorwaarden van de actiecode. Excuses voor het ongemak.

A. Aertsen

Topwijnen voor een scherpe prijs, zowel wit als rood. Wordt keurig 1 of 2 dagen later gratis op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Medewerkers aan de telefoon zeer vriendelijk, behulpzaam en...

Ruime keuze, prijs, (gratis) thuis bezorging.

Aktie code voor de Wijnbeurs ontvangen als cadeautje van andere webwinkel. Wijnbeurs wilde deze niet verzilveren omdat wij ooit eerder bestelling bij hun hadden gedaan.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Als u al eerder via een andere webwinkel een actiecode heeft verzilverd bij wijnbeurs is het inderdaad niet mogelijk om nogmaals gebruik te maken van deze actie, ook al betreft het een andere code. Om verwarring te voorkomen staat dit ook in de voorwaarden van de betreffende actiecodes. Excuses voor het ongemak.