de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6908
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6908 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Roel Wever
Roel Wever
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Punctueel en altijd de juiste fles.

Goed (8/10)

snelle levering

nee

Score voor de Wijnbeurs:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik bestel al 2 jaar bij de wijnbeurs, mooi assortiment en snelle levering.

prettig contact
stipte levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Doe met enige regelmaat een bestelling.

Donders
Donders
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. duidelijke mailing (e-mail en post.nl). snelle reacties, correcte bezorging.

Dennis
Onvoldoende (4/10)
Dennis

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u onze aanbiedingen per post en telefoon als vervelend beschouwt. Erg vervelend dat ondanks dat u dit eerder heeft aangegeven u nog steeds gebeld wordt, excuses hiervoor. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te zorgen dat u volledig wordt uitgeschreven.

Score voor de Wijnbeurs:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De wijnbeurs. leuke site en voor mij aardige betaalbare wijnen gekocht. echter het zijn ook stalkers. bijna iedere week een poststuk met aanbiedingen waar soms te toevallig de door jou gekochte producten in staan. maar het aller ergste is als je even niet besteld je werkelijk soms 2x per dag beschermt gebeld wordt. ik heb meerder malen laten weten hier niet van gediend te zijn maar niets helpt. afgelopen vakantie 11x gebeld. pfff. dus weet waar je aan begint. ik zeg mijn lidmaatschap weer op en hoop dat het dan weer stil blijft.

S. Falkena
Voldoende (6/10)
S. Falkena

Aanbiedingen zijn naar mijn idee scherp geprijsd.

Zie ervaring hierboven en ga klanten niet bellen, als u zo ook folders stuurt. Als ik wat wil bestellen, doe ik dat wel. Degene, die belt, doet dat vaak op een ongelegen moment en dat wekt irritatie.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer dat u de Acantus aanbieding gemist heeft, gelukkig is er net een nieuwe aanbieding van Acantus gestart waar u van kunt profiteren: https://www.wijnbeurs.nl/Acties/Acantus-Golden-Selection:::277_1144.html

Aanbiedingen zijn inderdaad geldig binnen een bepaalde periode, kennelijk was u net op vakantie tijdens de vorige actie periode. U zult nu vanaf nu geen aanbiedingen meer per telefoon ontvangen omdat u aangeeft dit liever niet te willen. Bedankt voor de tip wat betreft de ledenprijzen, we nemen u feedback mee.

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Na een paar keer een tegenvallende wijn te hebben besteld, vond ik na mijn vakantie een aanbieding in de bus van een scherp geprijsde acantus. dat leek me wel wat. online besteld. wat blijkt de actie is al weer verlopen. tevens ben ik het met een andere reviewer eens, dat ik het gedoe met de extra korting voor leden waardeloos vind. om die reden heb ik al meerdere keren niet besteld.

Uitstekend (10/10)

Vooral de wijnuitleg, de wijnhuizen, informatie over de druiven(soorten), proefnotities, aanbiedingen en de voordeeltjes als premiumlid zijnde.

De aanbiedingen per post: mag wat mij betreft meer geclusterd worden zodat post daarover niet wekelijk maar in een lagere frequentie wordt verstuurd.
Misschien is het werken met een App handiger en kosten besparend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar positief. prima wijnen, vlotte bezorging en adequate probleemafhandeling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goede ervaring, wijnen geen teleurstellingen en verassend, verkoop medewerkers zeer correct .

pcm de jong
Voldoende (6/10)
pcm de jong

Snelle bezorging

Geen post en e-mail samen. Stop met 99 cent

Geachte heer,

Bedankt voor uw beoordeling. U kunt ervoor kiezen om geen post of email meer te ontvangen. Omdat ik nu niet wat uw voorkeur heeft, adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze dit direct naar uw wens in orde kunnen maken.
Telefoon: 0294 788 103
E-mail: contact@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede bezorging. irritante reclame. producten voor prijs matig.

G van der Linden
Prima (7/10)
G van der Linden

Waar ik en meerdere mensen in mijn vriendenkring zich enorm aan ergeren, is het feit dat als ik niet lid ben, ik vaak 0,50 euro extra moet betalen per fles, dan bestel daarom ook nooit.
Tip: maak de fles 0,50 euro duurder en schaf het niet of wel lid zijn van de wijnbeurs af.
Gegarandeerd dat uw omzet enorm zal stijgen. Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen over klagen. Het kan ook zijn dat deze mensen gewoon niet bestellen en niets laten horen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Leuk om te zien dat u over het algemeen tevreden bent en ook een waardevolle tip voor ons heeft. We nemen uw verbeterpunt mee ter overweging ter verbetering van onze service.

Score voor de Wijnbeurs:3.5/5

Over het algemeen goed.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8