8.3/10

Peter Franzen

Verrassingsmagnum nooit ontvangen

Het bestelde versturen!

Zwerts

Slechte service. Je bent maar een nummer

Ze gaan bellen of mailen niks ook niet

Ben al van zaterdag aan het wachten op mijn wijn. Al 2x gebeld ze vinden hem niet is betaald en post NL levert niks is nu woensdagavond. Ferme service bestel geen 2 de keer

Na 25 jaar bij de wijnb. Besteld te hebben wilde ik gebruikmaken van een actie , de wijn was er nog wel maar de actie was 2 dagen geleden . Ik moest €5,- per fles méér betalen. Als dank voor trouwe... Na 25 jaar bij de wijnb. Besteld te hebben wilde ik gebruikmaken van een actie , de wijn was er nog wel maar de actie was 2 dagen geleden . Ik moest €5,- per fles méér betalen. Als dank voor trouwe klandizie .
Voor altijd klaar mee.

Snel.

Betere beschrijving van de wijn , die je af kunt drukken.

D. W.

Korting in de post gekregen, niet te gebruiken op de website. sprake van valse aanbieding. Wijn ergens anders kopen.

Lokken

Niet lokken met valse aanbiedingen

A welting

Wijnpakket is afgeleverd op oude adres, wat ik niet wist. Nooit rekening ontvangen maar wel incasso bedrijf op mijn dak en 40 euro extra. Valt niet over te praten, gewoon betalen.

Lekkere wijnen

Klantvriendelijker

Jurrit

De Wijnbeurs is op zich prima platform om wijn te bestellen. Echter , vanaf de 1e bestelling wordt je echt wekelijks gebeld en bestookt door verkopers. Ze doen niet onder voor een call-center van... De Wijnbeurs is op zich prima platform om wijn te bestellen. Echter , vanaf de 1e bestelling wordt je echt wekelijks gebeld en bestookt door verkopers. Ze doen niet onder voor een call-center van een elektriciteitsbedrijf. Echt zo hinderlijk en de reden dat ik niet meer bestel bij deze mensen om mijn wijnkelder aan te leggen. Heel erg jammer.

FH Nijholt

Gebruik gemaakt van de Sterrenparade; 6 verschillende flessen rode wijn voor een kortingsprijs van 29,99 euro. Zonder verzendkosten is dat 5 euro per fles. Op zich een supermarktprijs dus wat heb... Gebruik gemaakt van de Sterrenparade; 6 verschillende flessen rode wijn voor een kortingsprijs van 29,99 euro. Zonder verzendkosten is dat 5 euro per fles. Op zich een supermarktprijs dus wat heb ik te verliezen. Ik heb deze wijnselectie besteld bij de Wijnbeurs en had deze selectie vlot in huis. Nadat ik al deze wijnen geproefd had kwam ik tot de slotsom dat het geen topwijnen zijn. Had ik overigens ook niet verwacht voor die prijs. Maar ook hadden al deze wijnen geen 'body' en diepgang. Het predicaat 'slobberwijnen' was bij sommige flessen nog een te hoge waardering. Resume: haal je favoriete wijn voor die prijs toch maar bij de supermarkt omdat die waarschijnlijk net iets beter smaakt en mogelijk nog goedkoper is ook.
Mvg Hans.

Snel geleverd.

Bedrijf adverteert met scherpe prijzen, maar als je de sterretjes dan later tegenkomt blijkt dat deze prijzen er alleen zijn als je een 'lidmaatschap' koopt.

Marijke

Zomerstuntpakket besteld. Helaas kreeg ik bericht dat de ,,Truffe Noir´' vervangen zou worden door .,La Pauline´´.
Ik was juist zo blij dat er eens geen La Pauline in een pakket zat: de enige...
Ik was juist zo blij dat er eens geen La Pauline in een pakket zat: de enige wijn die niet mijn smaak is , en vaak in pakketten zit.
Daarom afbesteld. Helaas! Ik laat mij nl. graag verrassen en heb een heel aantal zeer prettige, goede wijnen bij jullie gevonden. Had graag de andere wijnen uit dit pakket leren kennen.

veel verrassende , goede wijnen

te vaak ,,La Pauline ´' in wijnpakketten , waardoor de diversiteit verloren gaat.

Als je ooit iets besteld hebt dan word je daarna als dank gestalkt d.m.v. brieven, mails, anonieme telefoontjes, ook als je diverse malen aangeeft hier geen prijs op te stellen.

er wordt veel geld besteed aan overbodige post en telefoontjes.

als iemand aangeeft geen mails en brieven meer te willen ontvangen dan moeten jullie dat respecteren en dat gebeurt dus niet, er komt geen einde aan.