Kwaliteit van de wijn
7.7/10

Pascal

Ooit bestelde ik hier een keer wijn en ik wordt nu keer op keer door dit bedrijf onder werktijd gebeld dat ze weer zo'n enorm fantastische aanbieding voor me hebben. Elke keer heb ik ze nadrukkelijk...

GEEN!!

Stop met die idiote marketing en laat mensen met rust!!

Henk

Prima wijnen,mooi assortiment en bezorgservice goed. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend

Goede wijnen voor redelijke prijzen en prima informatie

Wat mij betreft mag de hoeveelheid direct mail wel een paar tandjes minder. Het begint een ergernis te worden.

A.post

Zeer slechte bezorging.voorvverjaardagsfeestje 2 dozen op tijd besteld.1doos van de twee bestelde dozen is bezorgd bij buren op de dag na het feestje . Geen briefje in de bus.andere doos is 4 dagen...

Beter verpakkingsmateriaal. Goede afspraken met bezorgbedrijf. Dus briefje in de bus wanneer niet aanwezig blijkt te zijn. Geen hoge verwachtingen scheppen dat het de volgende dag wordt bezorgd. Ipv 2 dagen later.geef vastr klant ,als je ze wilt behouden, een tegemoetkoming

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf

mooie layout van de site

de site is niet te bedienen het springt alle kanten op en de zoekfunctie is ver onder de maat

C. Guijt

Ik wil wijn bestellen. In het winkelmandje zitten een aantal wijnen. Ik wil de aantallen veranderen. Dat krijg ik op de site niet voor elkaar

Heerlijke wijn maanverlichte te duur , 7.50 moet genoeg zijn . Elting a

hombre viejo

MANIERI MONFERRATO?? ooit besteld, maar was duidelijk niet goed!
Is NU plotseling van de website verdwenen EN OOK uit mijn bestelhistorie!!
Waar blijf je dan met reclameren?

MOOIE PRAATJES!!

EERLIJK BLIJVEN!

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de Manieri Monferrato niet naar verwachting is. Deze wijn staat niet meer op de website omdat hij is uitverkocht. Ook al staat de wijn niet meer op de website u kunt wel gebruik maken van de 100% proefgarantie. We zullen spoedig contact met u opnemen,

Cees

Verkopen wijn die over de houdbaarheidsdatum zijn en zijn te beroerd om op zijn minst excuses aan te bieden

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de wijn niet naar wens was, dit uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. U kunt altijd gebruik maken van de 100% proefgarantie.

Reinier

Prima voorlichting, ruime keus, beheersbare prijzen, correcte levering.

De voorlichting

Geachte heer,

bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent.