anonymous

Levert niet en slechte communicatie

Steenhorst

Het was lekker vlot en geen problemen

Kapsalon Hallmanns

Eerlijk gezegd is mijn ervaring tot nu toe niet zo goed,we hebben de 17 nov wijn besteld onder fakt no 6493 dat binnen 48 uur geleverd
zou worden,of anders volgens de resenties je meteen een...
zou worden,of anders volgens de resenties je meteen een telefoonje kreeg met de reden waarom het iets langer duurde,
maar nog steeds niets van Wijn - exspress gehoord.
en nu deze feedback,
Dus dit mailtje over de geleverde bestelling feedback klop dus helemaal niet,wandt de bestelling is er nog steeds niet.

Ebbinge

Super geregeld en inderdaad met anderhalve dag in huis. Goddelijke wijn en port!

H.J.

Ik was verrast door het feit dat ik niet het oogstjaar ( 2015) zoals dat op website, maar de bestelde wijn uit het jaar 2018 kreeg. Natuurlijk is het niet mogelijk deze jaren nog met elkaar te... Ik was verrast door het feit dat ik niet het oogstjaar ( 2015) zoals dat op website, maar de bestelde wijn uit het jaar 2018 kreeg. Natuurlijk is het niet mogelijk deze jaren nog met elkaar te vergelijken ( ik had een fles uit 2015 cadeau gekregen en bestelde uit enthousiasme), maar ik had de indruk dat de jongste wijn meer zuur heeft.
De levering was snel en er zat een vriendelijk briefje bij.

Reactie Wijn-Express:

Beste H.J., Allereerst mijn oprechte excuses voor dit ongemak, dit is inderdaad onze fout. Alleen hadden we deze wijn nog niet goed bijgehouden. Ik heb het direct aangepast en zullen de rest van... Beste H.J., Allereerst mijn oprechte excuses voor dit ongemak, dit is inderdaad onze fout. Alleen hadden we deze wijn nog niet goed bijgehouden. Ik heb het direct aangepast en zullen de rest van de wijnen ook goed doorlopen! Hopelijk kunnen we u de volgende keer beter van dienst zijn, nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Didier Heemskerk

anonymous

Goede prijs voor goede wijn ! Snel thuis bezorgt en een handgeschreven bedankje.. waar vind je dit nog ?

Particulieren

Leverings tijdstip klopte niet. Hopelijk volgende keer beter

Reactie Wijn-Express:

Beste Tiny, Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hadden u geprobeerd te bellen om te vermelden dat we vertraging hadden, helaas konden we u niet te woord staan. Vooralsnog zullen wij u de... Beste Tiny, Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hadden u geprobeerd te bellen om te vermelden dat we vertraging hadden, helaas konden we u niet te woord staan. Vooralsnog zullen wij u de volgende keer een positievere ervaring meegeven. Met vriendelijke groet, Didier Heemskerk

V

Snel geleverd, top service

anonymous

Telefonisch contact zeer klant gericht en vriendelijk. Levering perfect.

Margje Meulendijks

Snelle levering en heerlijke wijn