Alexander Breedijk

Snelle en correcte afwikkeling.

Hester Beelen

Top bedrijf, genoeg keuzes en goeie prijs voor lekkere wijnen, snelle levering!

Johan Maring

Eindelijk een winkel waar iemand direct reageert op de chat functie. Leuk contact en supersnelle levering! Daar hou ik van

Bachmann

Wijnexpress is super! Vaak hier besteld. Altijd goede levering. En wat gebeurt er vandaag.... Didier staat zelf bij ons voor de deur om de bestelling te leveren, omdat hij wil dat iedereen zijn wijn... Wijnexpress is super! Vaak hier besteld. Altijd goede levering. En wat gebeurt er vandaag.... Didier staat zelf bij ons voor de deur om de bestelling te leveren, omdat hij wil dat iedereen zijn wijn bijtijds voor de feestdagen binnen heeft. Wat een service!

Aart Wals

Gevraagd of het mogelijk is een extra korting te krijgen bij bestelling van 2 dozen, maar het antwoord was heel duidelijk. Nee. En dat bleek achteraf meer dan terecht. Voortreffelijke wijn, snelle... Gevraagd of het mogelijk is een extra korting te krijgen bij bestelling van 2 dozen, maar het antwoord was heel duidelijk. Nee. En dat bleek achteraf meer dan terecht. Voortreffelijke wijn, snelle levering en toch stiekem een hele goede prijs.

Van Gogh

Snelle bezorging

van dooren

Klantvriendelijk

M.E. Hoffer

Zeer goede en snelle service.

PJ Wildenberg

Prima, snelle bezorging, alles goed geregeld

Gerda Siebers

Vlotte en vriendelijke behandeling