Geertsema

Prima ervaring

Inge

Snelle levering, echter doos met wijn beneden aan de trap gezet in plaats van naar de voordeur op 2e verdieping gebracht.

Reactie Wijn-Express:

Beste Inge,
Beste Inge,
Vervelend om te horen dat u de aflevering onprettig vond. Wij streven naar een snelle levering, dat staat voorop. Gezien de maatregelen met COVID-19 leveren wij tot aan de eerste deur om zo minimaal mogelijk in contact te komen. Als het gewenst is dat de wijn werkelijk voor u deur gebracht moet worden, geef dit dan aan wanneer er wordt aangebeld. Zo is het vanuit beide kanten duidelijk en hebben we hier geen onduidelijk over.
Alvast bedankt voor uw begrip & geniet van uw wijn.
Proost,
Didier Heemskerk

Alleen maar lof. Persoonlijke aandacht en de wijn wordt zelfs persoonlijk aan de deur gebracht in deze coronatijd. Wij zijn heel tevreden.

Debbie Eijkelenbergh

Goede wijn, beste prijs, goede levering!

jonnie

Goede service. Lekkere wijn

Cees Kok

Snelle levering na goed adviesmet mooie prijzen

Ralph M

Heel tevreden, netjes geleverd.
Goede selectie lekkere wijnen. En helemaal top is dat we per fles kunnen afnemen i.p.v. een hele doos! top.

The jobprovider

Super service

Martha

Super , keurig op tijd bezorgd net daarvoor een berichtje dat ze er op een bepaald tijdstip zijn en heel vriendelijk!

Nikki

Lekkere wijnen goede bezorging en vriendelijk contact.