Hans

Makkelijk besteld en snel geleverd. Heerlijke wijn. Niets te wensen over.

Mirjam

Supersnelle bezorging, maar vooral héérlijke wijn.

Jac

Wijn was niet op voorraad, maar super snel nageleverd. Zeer vriendelijk te woord gestaan

Mariska

Snelle levering en persoonlijke aandacht

Particulier

Goede prijzen, lekkere wijntjes en (te) vlotte bezorging.
Goede prijzen, lekkere wijntjes en (te) vlotte bezorging.
Verbeterpunt... je kunt aangeven wanneer je de wijn bezorgd wil hebben, maar ze bezorgen niet op de afgesproken datum. Je kunt dan beter niet aangeven dat je hier een keuze in hebt.

Johan De Lille

Dit is een zeer professionele onderneming, met een snelle reactie en dito levering van de bestellingen, top producten en correcte levering - een aanrader voor elke wijnliefhebber!

B

Snelle levering en lekkere wijnen.

Elsemiek

Renée

Ik was op zoek naar biologische wijn en ik kwam bij Wijn-Express terecht, geen spijt van .. ik heb nog niet alles geproefd, maar de service is in één woord geweldig! Meteen een reactie ontvangen en... Ik was op zoek naar biologische wijn en ik kwam bij Wijn-Express terecht, geen spijt van .. ik heb nog niet alles geproefd, maar de service is in één woord geweldig! Meteen een reactie ontvangen en de volgende dag de wijnen al in huis. Kortom, zeer tevreden!