G. Kaihatu

Voor het eerst bestelde ik wijn online en kwam uit bij Wijn- Expres mede vanwege de belofte dat de wijn - indien tijdig besteld- binnen 24u bezorgd zou worden. Op donderdag besteld zou betekenen... Voor het eerst bestelde ik wijn online en kwam uit bij Wijn- Expres mede vanwege de belofte dat de wijn - indien tijdig besteld- binnen 24u bezorgd zou worden. Op donderdag besteld zou betekenen dat wij op zondag voldoende rosé zouden hebben voor onze gasten op ons tuinfeest. Maar toen er ook op zaterdag nog geen bezorgbericht binnenkwam probeerde ik tevergeefs contact te krijgen om te bepalen of we last minute nog iets anders moesten regelen of dat het alsnog bezorgd zou worden. Geen reactie. Niet per mail, niet per telefoon. Met zelfs een dag speling kwam de wijn te laat voor ons tuinfeest. Ik heb nog steeds niets heb vernomen. Zeer frustrerend. Nog afgezien van de extra kosten die we hebben moeten maken

Roger Stegen

Enkele dagen gelden heb ik acht flessen wijn besteld bij Wijn-Express. Deze waren zo onzorgvuldig in een doos gestopt dat enkele flessen tegen elkaar aan bosten toen ik de doos optilden. Het... Enkele dagen gelden heb ik acht flessen wijn besteld bij Wijn-Express. Deze waren zo onzorgvuldig in een doos gestopt dat enkele flessen tegen elkaar aan bosten toen ik de doos optilden. Het verbaast me dan ook dan er geen flessen gebroken zijn. Wat als dit wel het geval was geweest? Dit gegeven heb ik Wijn -Express twee keer gemaild bedoeld als opbouwende kritiek. Ik krijg niet eens antwoord.

R Stegen

Onlangs heb ik 8 flessen wijn besteld. Deze waren zeer onzorgvuldig ingepakt. De flessen zaten erg los in de doos. Sommigen botsten tegen elkaar aan. Het verbaasden mij dat er geen flessen gebroken... Onlangs heb ik 8 flessen wijn besteld. Deze waren zeer onzorgvuldig ingepakt. De flessen zaten erg los in de doos. Sommigen botsten tegen elkaar aan. Het verbaasden mij dat er geen flessen gebroken waren tijdens het transport. Ik heb dit terug gekoppeld aan wijn-express met de vraag om een reactie. Deze heb ik niet gekregen.

Marco van Buren

Ik snap het aantal negatieve reacties niet zo goed. Mijn ervaring is gewoon TOP. De bestelling verliep snel en goed, de levering door PostNL was netjes optijd, alle flessen zijn gewoon intact. De... Ik snap het aantal negatieve reacties niet zo goed. Mijn ervaring is gewoon TOP. De bestelling verliep snel en goed, de levering door PostNL was netjes optijd, alle flessen zijn gewoon intact. De service van WijnExpress is gewoon netjes en goed en de rosé die wij hebben besteld is super lekker. Kortom enorm tevreden met en over Wijn Express.

E

Goed product en levering als aangegeven.

Lot

Al een aantal keer mijn favoriete prosecco besteld. Laatste keer ook met wat andere wijnen. Bij de laatste bestellen werd het 2e deel netjes nageleverd. Ze reageren altijd op de chat. Snap niet waar... Al een aantal keer mijn favoriete prosecco besteld. Laatste keer ook met wat andere wijnen. Bij de laatste bestellen werd het 2e deel netjes nageleverd. Ze reageren altijd op de chat. Snap niet waar onderstaande recensies vandaan komen. Ik ben tot op heden zeer tevreden!

Hans van Uden

Oplichters, produkten niet geleverd en dat werkt dan samen met Bol.Com ? Wel laten betalen en daarna hoor je niks meer. Wat een smerige manier om je geld te verdienen. Persoonlijk contact is... Oplichters, produkten niet geleverd en dat werkt dan samen met Bol.Com ? Wel laten betalen en daarna hoor je niks meer. Wat een smerige manier om je geld te verdienen. Persoonlijk contact is onmogelijk, nooit zaken mee doen.

TINEKE HOEFNAGELS

We hebben wijn besteld bij wijn-express en deze is nooit aangekomen. Er is geen contact te krijgen met dit bedrijf. Zeer slechte zaak. Tinekehoefnagels@telfort.nl

Eefie de Korver

Waardeloze service

Klawer

Nu 2e bestelling na 3 weken niet geleverd! Dit terwijl er ‘op voorraad’ stond. Onprofessionele afhandeling.