Super tevreden en perfecte after sales.

In de kleine werelt

Echt Super

nvt

Beerling

De installatie was het afleveren van de access points en netwerk op computer opzetten met daarbij mondelinge uitleg. Ik was ervan uitgegaan dat installatie ook inhield het plaatsen van de units op... De installatie was het afleveren van de access points en netwerk op computer opzetten met daarbij mondelinge uitleg. Ik was ervan uitgegaan dat installatie ook inhield het plaatsen van de units op de voorgestelde plekken. Het Wi-Fi netwerk werkt als een tierelier alle mensen in huis zijn er erg tevreden over.

Bij offerte duidelijk aangeven wat bij installatie wordt gedaan.
Daar er netwerk met naam en wachtwoord aangemaakt moeten worden is het misschien een idee dat er een kaart wordt gemaakt waar dit op ingevuld kan worden met daarop tevens de contact gegevens van Wij Willen Wifi.
Tevens kan hier uitleg op staan bij wat te doen als het netwerk problemen heeft.

Lunenburg

Snel gereageerd op ons verzoek en prima geïnformeerd en geïnstalleerd

Snelle en zeer goede service! Veel kennis en informatie die je van internetproviders niet krijgt.

Verhallen Tuinen in Maren-Kessel

Zijn zeer tevreden. Jesper is kundig, klantvriendelijk, denkt met de klant mee en geeft goed advies.

Reactie Wij Willen Wifi:

Hier doen wij het voor, een tevreden klant is hetgeen waar wij blij van worden :)

VOF Aarts

Zeer tevreden

Annelies

Snelle service! Nu eindelijk een goed werkend wifi netwerk in huis en tuin.

Rob van Heugten

Wifi verbetering