Snelheid van de levering

Shanti

Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch... Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch kijken voor wat anders

Leuke ontwerpen!

De manier van het aanpassen/ontwerpen naar eigen smaak. En het uploaden van foto’s duurt een eeuwigheid!

Hele mooie geboortekaartjes en goede service!

Groot aanbod, prima prijs-kwaliteit verhouding, snelle service

Ik had het leuk gevonden als er nog iets meer bewerkmogelijkheden waren in de software

Evelien Brouwer

Professioneel, ik wilde graag een ander formaat raamsticker en babyborrel kaartje. Dat was binnen no time geregeld

Snelheid van het beantwoorden van mijn mails

Actiever via sociale media

Jill Leeuwenhage

Makkelijke tool om je Geboortekaartje te ontwerpen, super veel mogelijk heden en fantastisch resultaat op het gedrukte kaartje!

Makkelijk, ruime keuze, snel en super vriendelijk

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Jill,
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat! Daar doen we het voor.
We wensen je veel geluk toe met de kleine.
Hartelijke...
Beste Jill,
We wensen je veel geluk toe met de kleine.
Hartelijke groeten,
Team WIJ Geboortekaartjes

Daisy Janss

Super mooie kaartjes!

Mooie stevige kaarten, snelle levering

N.v.t

Snel verzonden

mail met track&trace code versturen.

Mooie kaartjes

Wij hadden kaartjes met foliedruk uitgekozen, en hadden er maar 20 nodig. Alleen omdat het foliedruk kaartjes waren moesten we er perse 30 afnemen en dus ook 30 keer het folie tarief betalen. Heel... Wij hadden kaartjes met foliedruk uitgekozen, en hadden er maar 20 nodig. Alleen omdat het foliedruk kaartjes waren moesten we er perse 30 afnemen en dus ook 30 keer het folie tarief betalen. Heel erg jammer dat dit moest!

ozge

Super

Mooie kaartjes

Fijn systeem om in te werken

Irene

Super goede service!

Snel hulp als je die nodig hebt.

Iets beter gebruiksgemak bij geboortekaartjes tools