Snelheid van de levering

Dana

Superschattig Nijntje kaartje

Duidelijke website, veel keuze aan kaartjes en het kaartje is makkelijk aan te passen. Toen ik een vraag had werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. De levering van de kaartjes was... Duidelijke website, veel keuze aan kaartjes en het kaartje is makkelijk aan te passen. Toen ik een vraag had werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. De levering van de kaartjes was heel snel en ik vind het fijn dat de website een laatste check uitvoert met je om te kijken of alles klopt (datum, naam etc).

Verzendkosten vrij hoog ondanks hoog bestelbedrag.

Sven Huisman

Hele mooie kaarten veel keuze en snel geleverd

Als je vragen heb over de opmaak van een kaart word je goed geholpen en geven ze mooie kaarten

Op de telefoon is het bijna niet te maken

Debby Verkerk

Veel keus, goede kwaliteit en snel in huis.

Ninon

Snelle levering en mooie kaarten

Veel keuze en veel mogelijkheden om zelf wijzigingen te doen

De informatie over het papiersoort en de extra bedragen voor folie waren voor mij niet duidelijk genoeg. Na telefonisch contact ben ik netjes geholpen en is alles verder gelukt.

Perfect en snelle service

Mooie layout en kleur

Het aanpassen werkt niet soepel

Eline

Goede service, snelle levering. Makkelijk te maken!

Mooie kwalitatief goede kaartjes!

Loes Hendriks

Goede kwaliteit en snelle service.

Goede kwaliteit van de kaartjes, fijn dat je vooraf het kaartje kunt maken en opslaan om later nog aan te passen en dan te bestellen.

Wij hebben geen verbeterpunten

Goede service, fijn dat je een proefkaartje krijgt vooraf. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Proefkaartje

Erg positief. Je kan een aantal proefkaartjes bestellen. Dat maakt het hele bestelproces erg prettig; je weet namelijk precies hoe je kaartje eruit gaat zien.

De online kaartjes editor

Shanti

Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch... Leuke ontwerpen staan erop. Vind het alleen niet gebruiksvriendelijk om aan te passen. Staat op telefoon maar verspringt veel en pakt vaak niet omdat het heel klein is. Volgende keer ga ik toch kijken voor wat anders

Leuke ontwerpen!

De manier van het aanpassen/ontwerpen naar eigen smaak. En het uploaden van foto’s duurt een eeuwigheid!