Snelheid van de levering

Annemieke

Makkelijk geregeld en mooie kaartjes

Geboortekaartje snel en makkelijk te ontwerpen en ontvangen.

Prijs

Sanne

Super makkelijk zelf te maken en te bestellen.

Vele opties op de site. Makkelijk bestellen

Misschien de toekomst een app variant maken waarin je de kaartjes nog gemakkelijker zelf kunt maken.

Angela

We zijn heel tevreden en positief

het is heel overzichtelijk

ga zo door

Erika

Supermooi resultaat

Zoveel (ontwerp)keuze

Sommige levertijden, en dat je bij 1 proefkaartje niet 1 proefenvelop bij kunt bestellen.

Laura kesting

Hele mooie kaartjes

Prachtige kaartjes

Envelop matchte niet met de kaartjes

Daniel

Juiste levering en van prima kwaliteit!

Mooie Kaartjes

Snellere Levering

José

Hele goede ervaringen. Het ontwerpsysteem is alleen wel wat lastig te bedienen.

Mooie kaartjes, snelle levering

Wellicht manier van ontwerpen gebruikersvriendelijker maken.

Nancy

Het was heel fijn dat we tijdens de zwangerschap proefkaartjes konden bestellen en de kaartjes al zover klaar konden maken dat er na de geboorte van onze zoon alleen nog de datum en het gewicht... Het was heel fijn dat we tijdens de zwangerschap proefkaartjes konden bestellen en de kaartjes al zover klaar konden maken dat er na de geboorte van onze zoon alleen nog de datum en het gewicht ingevuld hoefden te worden. Eén dag na de geboorte waren de kaartjes al in huis. Veel complimenten gekregen over de mooie geboortekaartjes van Nijntje.

Snelle levering, gratis proefkaartjes en groot aanbod.

Niets. Ga zo door.

Lindi

De kaartjes waren snel binnen. Je kan een vast ontwerp helemaal eigen maken door zelf dingen toe te voegen en andere dingen te verwijderen.

Snel binnen. Je eigen ontwerp maken.

Dana

Superschattig Nijntje kaartje

Duidelijke website, veel keuze aan kaartjes en het kaartje is makkelijk aan te passen. Toen ik een vraag had werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. De levering van de kaartjes was... Duidelijke website, veel keuze aan kaartjes en het kaartje is makkelijk aan te passen. Toen ik een vraag had werd ik goed geholpen door een vriendelijke medewerkster. De levering van de kaartjes was heel snel en ik vind het fijn dat de website een laatste check uitvoert met je om te kijken of alles klopt (datum, naam etc).

Verzendkosten vrij hoog ondanks hoog bestelbedrag.