Gerard L

Prettig en vlot. Vooral het Haags Hopje deed het 'm. En zeer tevreden met de Mikrotik router natuurlijk.
Dat is gewoon betrouwbaar Wi-Fi en waar voor je geld.
Wi-Fi House. Bedankt voor...
Dat is gewoon betrouwbaar Wi-Fi en waar voor je geld.
Wi-Fi House. Bedankt voor de snelle levering!

Snel Simpel Eerlijk

Diny Derks

De eerste ervaring was goed. Snelle levering. Echter het apparaat was niet geschikt voor het doel. In overleg retourformulier ontvangen. en pakket opgestuurd.
Via Track en Trace pakket gevolgd...
Via Track en Trace pakket gevolgd .Dit is de volgende dag afgeleverd. Ik heb foto gemaakt van de track en trace.
Na 2 weken niets gehoord. Tot 2 keer toe geen antwoord op mail hierover.
Na 3 e mail was het antwoord. Wij hebben geen pakket ontvangen. Misschien bij de buren afgegeven?. U hoort nog van ons.
Wij zoeken het uit. Nu maar wachten. Weinig vertrouwen in. Kortom snelle levering maar heel slechte afhandeling

Die heb ik niet meer .

Jeremy Kraan

Ik heb de Alfa AWUS1900 gekocht bij WifiHouse en het was een zeer aangename ervaring. Bedankt voor een zeer goede service en enorm snelle verzending! Als ik computer producten weer ga kopen dan kom... Ik heb de Alfa AWUS1900 gekocht bij WifiHouse en het was een zeer aangename ervaring. Bedankt voor een zeer goede service en enorm snelle verzending! Als ik computer producten weer ga kopen dan kom ik zeker naar WifiHouse.nl

-Professioneel
- Scherp geprijsd
- Apparatuur was goed en veilig verpakt
- Zending van product was super snel.

Lundy

Super snel levering ,dicht bij huis en de goedkoopste ,wat kan je nog meer verlangen ?

Goed werkende web winkel ,duidelijk en geen onnodige tierlantijntjes die je afleiden van wat je zoekt .Super snelle levering .
Een aanrader .

Dennis Motshagen

Supersnelle levering en een duidelijke website

Duidelijke (geautomatiseerde) communicatie via de email

Jan W

Vakkundig en goed advies. Niet te commercieel maar gericht op toegevoegde waarde!
Bij het verbeteren van mijn WiFi setup kreeg ik een goed en eerlijk advies om de juiste antennes te kopen. Eenmaal aangesloten werd het meer dan waargemaakt. Echt dik tevreden!

Snelle levering van de juiste artikelen
Vakkundig

A.L. Anthonisse

Ik heb bij WiFiHouse besteld naar aanleiding van de reviews op de site van Tweakers. De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met het bestelde product. De levering was goed te volgen.... Ik heb bij WiFiHouse besteld naar aanleiding van de reviews op de site van Tweakers. De informatie op de website was duidelijk en klopt ook met het bestelde product. De levering was goed te volgen. De producten waren netjes en goed verpakt.

Geert Janssen

Na lang zoeken. Het dicht bij huis gevonden.
En werkelijk de dag na het bestellen lag het al op de deurmat.
Geweldig.

Maakt waar wat het aangeeft.

StartingXs webdiensten

Geweldig geholpen en geweldig afwikkeling.
Kom zeker terug.

Ik kreeg een iets duurder alternatief voor hetzelfde geld als de goedkopere omdat ze het niet op voorraad hadden.

H. Rozema

Vorige week voor het eerst met WifiHouse in contact gekomen en een order geplaatst. Ik wilde eigenlijk 2 typen Ubiquiti AccessPoint kopen maar kende het Twenste bedrijf nog niet. Met de gepaste... Vorige week voor het eerst met WifiHouse in contact gekomen en een order geplaatst. Ik wilde eigenlijk 2 typen Ubiquiti AccessPoint kopen maar kende het Twenste bedrijf nog niet. Met de gepaste voorzichtigheid 1 artikel besteld, betaald via ideal en uiterst correct het product geleverd. Groot nadeel is dat er behoorlijke kosten voor de creditcard gerekend worden. Hiermee wordt het een behoorlijke prijsmatige drempel om er gebruik van te maken. Ik heb vervolgens als test wat extra informatie opgevraagd over een access point en het antwoord snel, correct en duidelijk mogen ontvangen. Heb dus de 2e accesspoint met twee netwerkkabels besteld. Ook wederom betaalt via Ideal. Had ik geen extra kosten hoeven te betalen voor het gebruik van mijn creditcard, had ik de bestelling ineens geplaatst en mijn risico op niet leveren ingedekt. Had WifiHouse extra leveringskosten kunnen besparen.