Martijn

Een Ubiquiti accesspoint besteld, werd snel geleverd. Helaas bleek het apparaat defect (tikkend geluid). Een mailtje sturen was voldoende, het mocht direct worden teruggestuurd. Ze hebben het... Een Ubiquiti accesspoint besteld, werd snel geleverd. Helaas bleek het apparaat defect (tikkend geluid). Een mailtje sturen was voldoende, het mocht direct worden teruggestuurd. Ze hebben het apparaat zelf onderzocht en konden in eerste instantie het defect niet reproduceren. Toen werd keurig per mail gevraagd naar de omstandigheden om het toch te kunnen vinden. Met deze informatie hebben ze het defect gevonden en een nieuw AP opgestuurd. Al met al prima service.

Prima service (after sales)

Peter Strijbosch

Gewoon zonder bestellen en snelle levering zoals beloofd.

Geen poespas

Patrick

Ik zocht een wifi adapter die niet zomaar te vinden was bij de meer bekende webwinkels. Via Google kwam ik bij WifiHouse. Omdat ik lichte twijfel had over mijn keuze even een whatsappje gestuurd.... Ik zocht een wifi adapter die niet zomaar te vinden was bij de meer bekende webwinkels. Via Google kwam ik bij WifiHouse. Omdat ik lichte twijfel had over mijn keuze even een whatsappje gestuurd. Prima en duidelijk beantwoord en mijn adapater was gelukkig op voorraad en is een dag later binnengekomen. Helemaal fijn! De kans is groot dat ik mijn volgende aanschaf voor mijn ethical hacking avontuur weer hier aanschaf.

Vind de naam wel leuk, duidelijk waar het om gaat. En de service via whatsapp ook wel handig. Hoef je niet om alles te bellen.

Steven Wijnhoud

In een paar woorden snel en netjes afgeleverd
Ook een goed en nette prijs

Ruiterkamp

Snelle en correcte levering

Erik

Goede website, makkelijk besteld/betaald

JB

Nice assortiment en goede prijs! levering ook prima en snel geleverd

nice assortiment en goede prijs! levering ook prima en snel geleverd

Steffen

Mikrotik apparatuur besteld. Kwart over vijf besteld, binnen 5 minuten bevestigd en verstuurd. Top!

Enkel ervaring met bestellen en leveren, geen ervaring nog met service. Echter snelle levering, goede terugkoppeling.

Veenhut

Goede prijs, snelle levering

Ubiquiti apparatuur voor een uitstekende prijs!

R Lezer

Snelle service , duidelijke communicatie en dat ook nog voor een goede prijs !

snelle service
goede prijs