Gert-Tom Boonstra

Super snelle service en werd goed geholpen

Jan Nijkamp

Goed, snelle levering

W Hoevers

Snel efficient, keurige terugkoppeling naar de klant en snelle levering en gelukkig met post NL

Gisteren op +31 (0)85 - 401 37 47, maar er wordt gevraagd om een whatsappbericht of mail te sturen, maar er wordt geen 06 nummer vermeld. Daardoor is wifi house niet goed bereikbaar.

Prijs is concurrerend

Ricardo

Product volgende dag gelijk ontvangen, website overzichtelijk en makkelijk om dingen te bestellen, ben blij met mijn product.

Snelle levering, goede service.

Erik Hannema

Professioneel bedrijf, met overzichtelijke website. Heb naar aanleiding van de positieve reviews op Tweakers.nl en Google shopping besloten om hier mijn producten te kopen.
Bestelling ging...
Bestelling ging vlot, vragen per mail werden netjes en snel beantwoord en mijn pakket werd de volgende dag direct verzonden zoals aangegeven.
Producten waren tevens netjes/stevig verpakt.

Snelle service en vriendelijke medewerkers welke je professioneel te woord staan. Hier werken mensen met verstand van de producten die ze verkopen.
Prijs was een pluspunt.

Siera

Erg tevreden over dit bedrijf en de levering was ook zeer snel

Kraaiepoot

Snelle levering, goede communicatie, en een hopje! :)

Ivo Krikken

Goed bedrijf snelle aflevering van product top product werkt goed

Werkt uitstekend

Bart van Wiggen

Router besteld, en de volgende dag geleverd, verpakking was goed

Veel updates over de status van de bestelling