M Dekker

We hebben het apparaat op zondag besteld en dinsdag om 17:30 werd het bezorgd.
De prijs was goed. Ik heb het geĆÆnstalleerd en het werkt.

Eigenlijk geen contact gehad. We kregen keurig netjes mail met het orderproces er op. Het laatste mailtje had een track en trace code. Hierop konden we het tijdstip van bezorgen zien.

Peter Rens

Uitstekende service, zending kon in twee delen geleverd worden. Bericht over latere levering was helder en duidelijk.
Via what's app of telefoon is Wifihouse moeilijk bereikbaar. Wel wordt...
Via what's app of telefoon is Wifihouse moeilijk bereikbaar. Wel wordt snel gereageerd op e-mail en via de berichtenpagina van de website (laatste het snelst).

Juiste levering van het product, levering van de producten geschiedt zoals beloofd.

Koos Mast/ Bouwstart

Prima en snelle levering voor een scherpe prijs.

Prima, snel, scherpe prijs

Gerard Hoogerwerf

Prima geleverd.
Goede omschrijving van produkt en ook ruim aanbod.
Zeer fatsoenlijke prijzen
Wat wil je als klant nu nog meer?

Jerry

Snelle en goede levering!

Manu Kraaijeveld

Goede site, veeeeel aanwezige WiFi producten en hele snelle verzending. Bij WifiHouse zijn er producten aanwezig die je nergens anders kan vinden!

Mn enige tip: de website beetje...

Mn enige tip: de website beetje updaten, het ziet er nog beetje 2012 achtig uit :)

De klant goed op de hoogte houden via de mail.

Ward D. B.

Producten gemakkelijk terug te vinden op de webshop, vlotte bestelling (B2B) en facturatie. Zeer vlotte levering van zodra product voorradig is.

Uitstekende (en bereikbare!) support pre-sales en bij installatie

B. Beekman

Heel slecht nog steeds mijn product niet ontvangen! Na een mail gestuurd en te bellen nog steeds niks verder

Frans

Precies wat ik bestelde super snel geleverd

snelle levering

B Fuertes

Really fast service, track and trace all along the shipment

Fast service