Manu Kraaijeveld

Goede site, veeeeel aanwezige WiFi producten en hele snelle verzending. Bij WifiHouse zijn er producten aanwezig die je nergens anders kan vinden!

Mn enige tip: de website beetje...

Mn enige tip: de website beetje updaten, het ziet er nog beetje 2012 achtig uit :)

De klant goed op de hoogte houden via de mail.

Ward D. B.

Producten gemakkelijk terug te vinden op de webshop, vlotte bestelling (B2B) en facturatie. Zeer vlotte levering van zodra product voorradig is.

Uitstekende (en bereikbare!) support pre-sales en bij installatie

B. Beekman

Heel slecht nog steeds mijn product niet ontvangen! Na een mail gestuurd en te bellen nog steeds niks verder

Frans

Precies wat ik bestelde super snel geleverd

snelle levering

B Fuertes

Really fast service, track and trace all along the shipment

Fast service

Wilson

Positieve ervaring. Snelle levering.

- Duidelijke omschrijving product op de site (met vermelding van chipset voor de USB WIFI dongle)
- Snelle levering

Robotronix Europe

Prima service en goed meedenken.

Geven goed advies.

Dennis van der Aalst

Super geholpen en eenvoudig vragen kunnen stellen via Whatsapp.

Uitstekende service.

M. van Delzen

Dit is de eerste keer dat ik bij WiFiHouse iets besteld heb. Gebruikte voorheen de website altijd als vergelijkings materiaal. Dit keer was WifiHouse een van de weinige die het door mij gezochte... Dit is de eerste keer dat ik bij WiFiHouse iets besteld heb. Gebruikte voorheen de website altijd als vergelijkings materiaal. Dit keer was WifiHouse een van de weinige die het door mij gezochte onderdeel wel hadden.

Bestelling geplaatst en via e-mail goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn pakketje.

Helaas ontving ik het pakketje pas 2 dagen later maar dat was te wijten aan postnl en niet aan WifiHouse.

Toen eenmaal het pakketje binnen was, de doos geopend en mijn bestelling was netjes verpakt met bubble plastic (die overigens gelijk in beslag werden genomen door de kinderen).

De volgende dag mijn bestelling (USB WiFi) geprobeerd en deze werkte na installatie van de windowsdrivers gelijk in Windows10. Echter had ik deze besteld voor een Linuxomgeving en daar werkte deze niet. Aangezien het produkt wel werkte in Windows en niet in Linux moest ik de oplossing in Linux zoeken.

Gelukkig deze snel gevonden. Onder Linux dient ook een driver te worden geinstalleerd via 'apt-get install'. Klinkt logisch maar aangezien het produkt besteld is voor een zelfstudie Linux vergeef ik mij deze misstap wel. :)

Na installatie van de driver werkte de USB-WiFi naar behoren.

Een positieve ervaring en een nieuw bedrijf op mijn lijstje waar ik graag zal bestellen, maar ik blijf wel zeker op de centjes letten. :)

Goed op de hoogte gehouden van order verloop.
Produkt goed verpakt.

Gratis snoepje bij bestelling gekregen.