Levels Installatietechniek BV

Wifihouse gevonden in de zoektocht naar Unifi accespoints. Behulpzaam en meedenkend in het zoeken naar een oplossing.

Uitgebreid assortiment, tevreden over de gunstige prijsstelling en bovendien : service!
De gewenste kabels waren niet allemaal tijdig leverbaar, na overleg voor een ander type gekozen, waarop de bon meteen werd aangepast. De bestelling was desondanks toch netjes de volgende dag binnen!

Peter van Steenis

Mijn ervaringen met WiFiHouse zijn helemaal goed. Perfecte service die lekker snel reageert. Niks dan lof dus.

De service afdeling reageert snel en denkt goed mee, dat zie je wel eens anders dus viel extra op. Lekker mee doorgaan dus.

a. juurlink

Top! Goede info, snelle levering.

Goede info snelle levering

Marcel van Tongeren

Geen poespas. Informatie bij de producten is beter dan bij de meeste andere sites. Snelle levering, goed verpakt. Nog geen foutje tegengekomen.

Doet het gewoon zoals het hoort, maar op de één of andere manier lukt dat andere sites toch niet altijd!

Willem van Uijthoven

Snelle service en komt afspraken na.

Naast een prettige webshop ook een vakkundig bedrijf dat meedenkt en goede service levert.

Bleeker

Goede overzichtelijke website. Prijzen zijn zeer concurerend in de markt. De levertijd is gewoon goed geregeld, ze doen wat ze toezeggen. Stuk voor stuk topproducten.

Goede levertijd en communcatie over beschikbaarheid en levermoment van bestelde producten.

De cabooter

Meestal os het wel in orde maar als in de toekomst iets uitverkocht is dit even melden op de website

Werner van Mook

Het is voor mij de eerste keer dat ik iets besteld heb bij WifiHouse en de bestelling en levering is zonder problemen verlopen. Geen negatief punt te vinden.
De echte kwaliteit van een online...
De echte kwaliteit van een online winkel blijkt natuurlijk pas uit de afhandeling van klachten. Aangezien ik geen klachten heb kan ik daar niet over oordelen. Voor de rest kan ik niet anders zeggen dan: Top bedrijf!

Ze hadden wat ik nodig had en het werd zoals beloofd snel geleverd.

Frits de Koning

Ik had een accespoint besteld bij Wifihouse en deze maakt een irritant brommend geluid. Ik heb contact opgenomen met wifihouse via de e-mail en kreeg snel een reactie terug dat er een nieuw... Ik had een accespoint besteld bij Wifihouse en deze maakt een irritant brommend geluid. Ik heb contact opgenomen met wifihouse via de e-mail en kreeg snel een reactie terug dat er een nieuw accespoint zou worden opgestuurd. De volgende dag was deze al binnen en kon ik het defecte accespoint retour sturen.

Top service.

Snelle reactie via de mail. Probleem werd snel opgelost.

Nelis

Ik heb al verschillende zaken besteld via wifihouse, en heb altijd snel en correct mijn spullen ontvangen.

Correct en goed verpakt
Goed aanbod Unifi producten