Gertjan

Ik ben niet zo van de reviews schrijven maar ben over deze webwinkel bijzonder tevreden dus toch maar even de moeite genomen.
Was mijn eerste ervaring met deze webshop en dat was prima, een...
Was mijn eerste ervaring met deze webshop en dat was prima, een goede duidelijke website, nette prijzen, goede communicatie.
Kortom een dikke voldoende !

Zeer snelle levering, erg netjes verpakt en product is ook gewoon goed.

Alfa wifi adapter besteld met paneel antenne.

De antenne was niet voorradig maar werd op de website wel aangegeven. Daarna goed op de hoogte gehouden per email over de status. Duurde ;ngeveer een weekje voordat ik de spullen had.

Velux Elektrotechniek

Prima, levering volgens toezegging.

Ja

MIn van Defensie

Bestelling, afhandeling en hopelijk de betaling gaan goed en snel.

Goede terug koppeling na telefonisch consult.

Ludwig Eevenaar

Mijn kennismaking met Wifihouse is uiterst positief verlopen: 's midags besteld, de volgende dag in huis. Daar kan je op bouwen.

Uiterst snelle levering, concurrende prijsstelling!

Ate te Voortwis

Zeer goed, vlotte levering, goede communicatie.

Goed assortiment, veel kennis, alles op voorraad, goede prijzen.

Ronald

Snelle levering en goede uitleg

Tech ondersteuning

Fred

Je stelt een vraag. Binnen 3 minuten een replay met een goed advies. Vervolgens bestelling geplaatst. Die werd de dag erop bezorgd. Beter kan niet, toch?

Snelle respons. Goed advies.

KNRM

Goede service, snelle levering, snelle response bij vragen en grote mate van servicegerichtheid.

Willem Cox

Snelle reactie en goede begeleiding van produkt naar klant.

Artikelen op voorraad, en snelle afzending van de goederen.