T. Steenbeek

Via de website kon ik snel een doeltreffend vinden wat ik wilde hebben. Bestellen en betalen verliep vlekkeloos. En via de track en tracé werd ik hierna steeds prima op de hoogte gehouden.

Ze zijn met een aantal artikelen ietsjes goedkoper dan de anderen.

Zeilvereniging het Y

Altijd snel en gedegen advies, goede prijzen en snelle levering.

B.Menke

Van WifiHouse had ik nog nooit eerder gehoord toen ik hun advertentie las in het orgaan Seniorweb. Een advertentie die de mogelijkheid gaf om een universele USB kabel te kopen. Meteen besteld en per... Van WifiHouse had ik nog nooit eerder gehoord toen ik hun advertentie las in het orgaan Seniorweb. Een advertentie die de mogelijkheid gaf om een universele USB kabel te kopen. Meteen besteld en per Ideal betaald, doch de levering liet op zich wachten. Bij navraag bleek hun leverancier niet te kunnen leveren. Na een week weer navraag gedaan en toen bleek de bewuste kabel niet meer leverbaar en werd mij een alternatief aangeboden. Dit uiteindelijk besteld en na 3 weken had ik de beide kabeltjes in huis. Voor mij een raadsel dat een bedrijf (WifiHouse) reclame maakt voor een product dat uiteindelijk niet te leveren is ??!! En dat zij zich vervolgens verschuilt achter de leverancier die niet kan leveren. Daar heb ik als klant uiteindelijk niets mee te maken.

Kabel is niet te beschadigen; voordeel.

Klaas Westra

Mijn bestelling is keurig afgehandeld. Het bestel en afleverproces is helemaal goed en snel gegaan,
Ik ben tevreden.

Ik vind de administratieve afhandeling van A tot Z erg goed.l

A.S.

Helaas niet direct leverbaar. Na telefonisch contact correct geleverd zoals toegezegd.

Arthur

Positief! Snell afhandeling van de bestelling, op tijd geleverd en keurig verpakt

Snel, efficient en betrouwbaar

Verardo consulting bvba

Iedere keer opnieuw top service!

Duidelijke website en een zeer goede email communicatie na bestelling.
Je weet op ieder moment wat de status van je pakket is.
Zeer snelle afhandeling en levering.

Windau

Ik was opzoek naar een ALFA USB Wi-Fi adapter. Via **** kwam ik terecht bij Wifihouse.nl. Deze was ook nog eens een stuk goedkoper dan de alternatieve winkel die hetzelfde product aanbood. Bestellen... Ik was opzoek naar een ALFA USB Wi-Fi adapter. Via **** kwam ik terecht bij Wifihouse.nl. Deze was ook nog eens een stuk goedkoper dan de alternatieve winkel die hetzelfde product aanbood. Bestellen was erg simpel en had het product 1 werkdag later in huis (op zondag besteld, dus wordt maandag overgeslagen: dinsdag in huis). Het is alleen jammer dat ze niet verzenden naar pick-up points en dergelijke.

Levels Installatietechniek BV

Wifihouse gevonden in de zoektocht naar Unifi accespoints. Behulpzaam en meedenkend in het zoeken naar een oplossing.

Uitgebreid assortiment, tevreden over de gunstige prijsstelling en bovendien : service!
De gewenste kabels waren niet allemaal tijdig leverbaar, na overleg voor een ander type gekozen, waarop de bon meteen werd aangepast. De bestelling was desondanks toch netjes de volgende dag binnen!

Peter van Steenis

Mijn ervaringen met WiFiHouse zijn helemaal goed. Perfecte service die lekker snel reageert. Niks dan lof dus.

De service afdeling reageert snel en denkt goed mee, dat zie je wel eens anders dus viel extra op. Lekker mee doorgaan dus.