Inmiddels een paar keer wat besteld en altijd zeer tevreden. Alles keurig verpakt en op de afgesproken dag. Zeer fijn.

Vlotte levering. Dropje in je pakketje.

Doen wat ze zeggen.

Op tijd leveren en goede info verstrekking

PLF

All was well, quick service

i didn't expect such fast delivery, took me longer to get around installing the equipment. :)

Johan

Prima!

Meteen na bestelling krijg je een bevestigingsmail.
Aangezien het zaterdag was werd de order op de eerstvolgende werkdag verzonden. Keurig!

Frank Mooy

Het begon moeizaam. Lang wachten op antwoord. Bovendien bleek de informatie op de site omtrent Wifi-Camp Pro 2 niet te kloppen.
Op wordt een oudere versie getoond. Navraag leerde dat wel de...
Op wordt een oudere versie getoond. Navraag leerde dat wel de juiste versie zou worden toegezonden. Dit bleek inderdaad te kloppen.

De bestelling is vlot afgehandeld.

Fabienne / Connectis

Vlotte levering, vlugge reactie op de berichten. voldoende stock.

hele vlugge levering

Marco

Mooie prijs

snel geleverd

Goede ervaring!

Snelle & keurige levering

Public Privacy BV

Ze hadden maar 3 van de 4 op voorraad en vroegen of ik ik wilde wachten of alvast direct de drie. Dat laatste wilde ik en ze zijn direct opgestuurd en de 4de een paar dagen later.

Duidelijke communicatie en houden zich aan de afspraken.

M Dekker

We hebben het apparaat op zondag besteld en dinsdag om 17:30 werd het bezorgd.
De prijs was goed. Ik heb het geïnstalleerd en het werkt.

Eigenlijk geen contact gehad. We kregen keurig netjes mail met het orderproces er op. Het laatste mailtje had een track en trace code. Hierop konden we het tijdstip van bezorgen zien.