Je aankoop wordt beschermd

B.Menke

Van WifiHouse had ik nog nooit eerder gehoord toen ik hun advertentie las in het orgaan Seniorweb. Een advertentie die de mogelijkheid gaf om een universele USB kabel te kopen. Meteen besteld en per...

Kabel is niet te beschadigen; voordeel.

Klaas Westra

Mijn bestelling is keurig afgehandeld. Het bestel en afleverproces is helemaal goed en snel gegaan,
Ik ben tevreden.

Ik vind de administratieve afhandeling van A tot Z erg goed.l

A.S.

Helaas niet direct leverbaar. Na telefonisch contact correct geleverd zoals toegezegd.

Arthur

Positief! Snell afhandeling van de bestelling, op tijd geleverd en keurig verpakt

Snel, efficient en betrouwbaar

Verardo consulting bvba

Iedere keer opnieuw top service!

Duidelijke website en een zeer goede email communicatie na bestelling.
Je weet op ieder moment wat de status van je pakket is.
Zeer snelle afhandeling en levering.

Windau

Ik was opzoek naar een ALFA USB Wi-Fi adapter. Via **** kwam ik terecht bij Wifihouse.nl. Deze was ook nog eens een stuk goedkoper dan de alternatieve winkel die hetzelfde product aanbood. Bestellen...

Levels Installatietechniek BV

Wifihouse gevonden in de zoektocht naar Unifi accespoints. Behulpzaam en meedenkend in het zoeken naar een oplossing.

Uitgebreid assortiment, tevreden over de gunstige prijsstelling en bovendien : service!
De gewenste kabels waren niet allemaal tijdig leverbaar, na overleg voor een ander type gekozen, waarop de bon meteen werd aangepast. De bestelling was desondanks toch netjes de volgende dag binnen!

Peter van Steenis

Mijn ervaringen met WiFiHouse zijn helemaal goed. Perfecte service die lekker snel reageert. Niks dan lof dus.

De service afdeling reageert snel en denkt goed mee, dat zie je wel eens anders dus viel extra op. Lekker mee doorgaan dus.

a. juurlink

Top! Goede info, snelle levering.

Goede info snelle levering

Marcel van Tongeren

Geen poespas. Informatie bij de producten is beter dan bij de meeste andere sites. Snelle levering, goed verpakt. Nog geen foutje tegengekomen.

Doet het gewoon zoals het hoort, maar op de één of andere manier lukt dat andere sites toch niet altijd!