WifiHouse.nl

WifiHouse.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop WifiHouse.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company720
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen WifiHouse.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 720 ervaringen.

Dom Daniel
Goed (8/10)
Dom Daniel

Zeer snelle feedback

Score voor WifiHouse.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle feedback, niet altijd duidelijk wat in stock is.

Bart Grieten
Bart Grieten

Zeer snelle en correcte levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer uitgebreid assortiment. onmiddellijk mijn ding gevonden.

WifiHouse.nl 1 beoordeling
Richard Rem (Bungalowverhuur Valkman | La Sapinière)
Uitstekend (10/10)
Richard Rem (Bungalowverhuur Valkman | La Sapinière)

Snelle levering, deskundig advies, after sales is perfect geregeld (heb je vragen of probleempjes ergens mee, dan levert Caspar goede service om je uit de brand te helpen).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top firma! bestel hier al jaren en de service voor aanschaf en after sales is perfect geregeld. snelle levering ook naar belgië en luxemburg.

Pim
Pim

Scherpe prijs, en actieve informatie over de status van de bestelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Drie ubiquiti ap's besteld. scherpe prijs, snelle levering en een goed produkt. geheel tevreden.

henk lammers
henk lammers

Bestelling vlak voor het sluitingsuur besteld maar toch meteen klaar gemaakt voor verzending top.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte levering en een uitstekend product, hier kunnen we mee verder.

Wim

Goed advies gekregen over de verbetering van de wifi, zowel binnenshuis als voor buiten. ook de installatie ging op een zeer prettige manier. de factuur achteraf viel 100% mee. een bedrijf waar ik zeker vaker zaken mee zal doen als dat nodig is.

Sjonnie
Goed (8/10)
Sjonnie

De eerdere reviews waren overtuigend genoeg om een eerste aanschaf te doen. Niet teleurgesteld. Je wordt van het hele ordering proces op de hoogte gehouden t/m de levering door post

Score voor WifiHouse.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een levering zoals je verwacht van het product dat ik wilde hebben voor een scherpe prijs...

Mike Stoffels
Mike Stoffels

Duidelijke informatie op website en ook goed geholpen door de klantenservice.

Fijn bedrijf. .
onlangs voor het eerst iets besteld, vooraf om advies gevraagd per e-mail en er werd zeer snel gereageerd dus dat was fijn!.

A.R Paalman
A.R Paalman

Een geweldige wifi antenne en router, met de camper voor het eerst gebruikt en hij werkt uitstekend heb hem boven op camper geplaatst. Kreeg er ook een nl handleiding bij.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed, product zelf op gehaalt goede uitleg.

Reedeker

Goedkoopste aanbieder voor mijn wifi dongle die ik kon vinden (alfa network awus036neh)..
rond de middag besteld en de volgende middag thuis afgeleverd..

Bedrijfsinformatie

Alles voor een betrouwbare nerwerkoplossing. Onze experts hebben jarenlange ervaring in het adviseren en installeren van de meest geschikte wifi en netwerkproducten voor uiteenlopende doeleinden.

Onder elke 50 reviews die zijn geplaatst verloten wij een ALFA AWUS036H, AWUS036NHA of AWUS036NEH naar keuze!
Adres
van Hogendorplaan 36