Peter Strijbosch

Gewoon zonder bestellen en snelle levering zoals beloofd.

Geen poespas

Patrick

Ik zocht een wifi adapter die niet zomaar te vinden was bij de meer bekende webwinkels. Via Google kwam ik bij WifiHouse. Omdat ik lichte twijfel had over mijn keuze even een whatsappje gestuurd.... Ik zocht een wifi adapter die niet zomaar te vinden was bij de meer bekende webwinkels. Via Google kwam ik bij WifiHouse. Omdat ik lichte twijfel had over mijn keuze even een whatsappje gestuurd. Prima en duidelijk beantwoord en mijn adapater was gelukkig op voorraad en is een dag later binnengekomen. Helemaal fijn! De kans is groot dat ik mijn volgende aanschaf voor mijn ethical hacking avontuur weer hier aanschaf.

Vind de naam wel leuk, duidelijk waar het om gaat. En de service via whatsapp ook wel handig. Hoef je niet om alles te bellen.

Steven Wijnhoud

In een paar woorden snel en netjes afgeleverd
Ook een goed en nette prijs

Ruiterkamp

Snelle en correcte levering

Erik

Goede website, makkelijk besteld/betaald

JB

Nice assortiment en goede prijs! levering ook prima en snel geleverd

nice assortiment en goede prijs! levering ook prima en snel geleverd

Steffen

Mikrotik apparatuur besteld. Kwart over vijf besteld, binnen 5 minuten bevestigd en verstuurd. Top!

Enkel ervaring met bestellen en leveren, geen ervaring nog met service. Echter snelle levering, goede terugkoppeling.

Veenhut

Goede prijs, snelle levering

Ubiquiti apparatuur voor een uitstekende prijs!

R Lezer

Snelle service , duidelijke communicatie en dat ook nog voor een goede prijs !

snelle service
goede prijs

Wim

Het online bestelproces verliep eenvoudig en snel, van begin tot eind. Duidelijke communicatie over de levering van de bestelling. De levering van de bestelling verliep conform afspraak.

Ik had een fout gemaakt in de bestelling, een verkeerde lengte van de gewenste kabel doorgegeven. Dit was op zaterdag. Daardoor was ik bang dat de fout niet tijdig hersteld kon worden omdat de... Ik had een fout gemaakt in de bestelling, een verkeerde lengte van de gewenste kabel doorgegeven. Dit was op zaterdag. Daardoor was ik bang dat de fout niet tijdig hersteld kon worden omdat de klantenservice niet bereikbaar is in het weekend. Gelukkig is dit zeer adequaat opgepakt en is het allemaal goed gekomen. Complimenten.