mark passchier

snelle reactietijd

Ludo Gommers

Customer support

X-Labs

Prima. Goederen konden niet worden geleverd door de leverancier, maar WifiHouse boodt zelf een prima oplossing aan.

Ruime keuze.

Bastian Roden

Professioneel en snel

geweldig sortiment en snelle levering

A v Deursen

Probleemloos. Goede website.

Goede communicatie

Kees Vanaert

Super snelle levering

Afspraken nakomen

Fryslantechniek

duidelijke website en snelle verzending

Famaloy

WiFi antenne connectoren.

Er kon geleverd worden wat wij zochten.

P

Slecht

Reactie WifiHouse.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg jammer dat u een verkeerde indruk heeft gekregen van het product wat u heeft gekocht, een deauther bord vereist wel wat technische kennis om in gebruik te nemen, vandaar ook dat wij het aanbieden op onze security pagina. Wij kunnen door nog steeds aanhoudende drukte niet altijd dezelfde dag reageren, er kan een vertraging zitten in de reactie tijd, daarvoor vragen wij uw begrip. Kunt u aangeven welke afspraken er zijn gemaakt met welke medewerker, die niet na zijn gekomen. Daarvan kunnen wij helaas niks vinden bij uw order, graag zien wij uw reactie tegemoet via de email zodat wij u verder kunnen helpen.
Klantenservice WifiHouse

Dantuma

1 onderdeel was niet voorradig na enige tijd gewacht te hebben is in goed overleg een vervanger geselecteerd

Nette afhandeling