Het bedrijf schakelde heel snel

Stelde me op gemak en was duidelijk

n.v.t

Ducheine ros

Contact was prettig en duidelijk

Contact was snel gelegd en halen echt alles eruit wat er in zit.

Gerko

Zeer Goed

Kennis van zaken

Parkeerplaats achter je kantoor

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed

Kennis over het geen wat zij doen

Snelle en proffesionele bijstand. Mr. Keizer staat echt voor je klaar! Ik raad deze advocaat dan ook ten zeerste aan.

Snelle reactie. Persoonlijk. Geweldige achterban op kantoor. Grote juridische kennis.

Het bedrijf heeft me goed ondersteund.

Mr Keizer heeft me goed ondersteund

Dhr. keizer heeft mij zeer goed bijgestaan in een zaak waar ik mijn kans in eerste instantie heel moeilijk kon beoordelen. Dhr keizer heeft mijn kansen in deze zaak alleen maar vergroot. Top!

Duidelijke afspraken met elkaar.

Ik heb contact gehad met dhr. Keizer inzake een zaak waarin ik onterecht ben beschuldigd van het opzetten van een hennepkwekerij. Dhr Keizer heeft mij bijgestaan waardoor ik ben vrijgesproken.

Concreet en kort advies gekregen. Altijd bereid geweest bij vragen en onduidelijkheden. Werkt resultaatgericht en heeft mij goed geholpen. Hierdoor is het doel (vrijspraak) behaald. Was zeer tevreden

Peter weet t beter

Mijn ervaring met Johan de Keijzer is zeer goed te noemen, het begon met een zeer prettig intake gesprek, waarna het juiste advies voor het verhoor, alsmede dankzij Johan een goede strafdeal met de... Mijn ervaring met Johan de Keijzer is zeer goed te noemen, het begon met een zeer prettig intake gesprek, waarna het juiste advies voor het verhoor, alsmede dankzij Johan een goede strafdeal met de officier v Justitie. Als mens en advocaat is naar mijn inziens Johan bekwaam en integer te noemen, zo ook bleek tijdens het gehele traject ten kantore en bij de rechtbank, Johan komt zelfverzekerd over, hetgeen naar mijn mening de cliënt rust geeft en een vertrouwd gevoel geeft, waarvan akte!

Zie hiervoor, alles zeggend!

Geen verbeter en/of tips benodigd naar mijn inziens

Rick

Vanaf het eerste contact met Johan heb ik mijn verhaal kunnen doen en heeft hij degelijk geluisterd, goede , duidelijke voorstellen en advies gegeven .
Gedurende het traject heeft Johan mij...
Gedurende het traject heeft Johan mij keurig op de hoogte gehouden, iets wat ik zeer waardeer.
Het ontvangst op kantoor was hartelijk en openhartig.

Johan heeft kennis van zaken en die straalt hij ook uit.
Hij is zeer vriendelijk en duidelijk in zijn uitleg betreffende het te lopen proces.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken, gewoon doorgaan zo.