Johan heeft mij bijgestaan in 1 zaak, gaf me vanaf het eerste contact vertrouwen dat hij de juiste keus was als advocaat. Weet precies hoe je spel moet spelen. Top.

Weet waar die over praat.
Goed contact.

Farouk

Bij het eerste contactmoment krijg je het gevoel dat je serieus genomen wordt. De professionaliteit van de heer Keizer naast zijn kennis en ervaring zijn dingen die een klant nodig heeft vandaag de... Bij het eerste contactmoment krijg je het gevoel dat je serieus genomen wordt. De professionaliteit van de heer Keizer naast zijn kennis en ervaring zijn dingen die een klant nodig heeft vandaag de dag. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.

Mijn ervaring is dat alles binnen een open en duidelijke structuur liep.
Communicatie was helder en daardoor kom je snel tot een beeld hoe de zaken ervoor staan.
Als verdachte heb je...
Mijn ervaring is dat alles binnen een open en duidelijke structuur liep.
Als verdachte heb je tientallen vragen en onzekerheden. De onzekerheden kan dit kantoor niet weg nemen, maar elke vraag wordt wel beantwoord .
In de periode naar de strafzaak, wordt er veel van je verlangt, de verdediging ligt in uitvoering in de handen van de advocaat, ben je echter zelf verantwoordelijk met welke info hij aan het werk kan.
Zeker in dat traject heb je steun aan dit kantoor.

Communicatie , duidelijkheid, opgevraagde informatie

Eduard

Vriendelijk
Behulpzaam

En heeft een plan van aanpak

Geen. Helemaal tevreden!

Raymond

Mijn ervaring met Johan Keizer, is zeer prettig, zo niet super te noemen!
Meteen van het begin fantastisch geholpen, professioneel, vriendelijk.

De kwaliteit valt wel op te maken uit het feit dat Johan mijn zaak van een veroordeling van 16 weken celstraf heeft weten terug te brengen naar slechts twee maanden voorwaardelijk in hoger beroep!

Zeker niet, alles top!

Regilio

De heer keizer is een zeer goede advocaat die zijn vak kent, goede voorbereiding voor de rechtzitting wat in de meeste gevallen ook belangrijk is, eerste instantie dacht ik dit word niks omdat ik... De heer keizer is een zeer goede advocaat die zijn vak kent, goede voorbereiding voor de rechtzitting wat in de meeste gevallen ook belangrijk is, eerste instantie dacht ik dit word niks omdat ik weinig contact had met mijn advocaat, maar na een gesprek net enkele dagen voor mijn rechtzitting stond ik versteld wat meneer keizer achter de schermen allemaal had gedaan, compleet dossier uitgewerkt en alle sterke punten duidelijk erin vermeld, zodat het op de rechtzitting vrij soepel verliep, wel jammer dat mijn eigen advocaat tijdens de zitting in het buitenland was, maar zelfs de vervangende advocaat die voor meneer keizer waarnam was zeer goed voorbereid en helemaal klaar gestoomd door meneer keizer zelf om de zitting bij te wonen, kortom is dit een vrij goede advocaten kantoor die met je meedenkt en je goed voorbereid voor de zitting, geef de heer keizer en zijn team 4,5 van de 5 sterren

- goede communicatie
- altijd bereikbaar
- snelle response
- een team die zeer zeker met je meedenkt

Geen, een zeer goed team dat zijn werk begrijpt en ook nog eens mee denkt

Kan dit bedrijf alleen positief aanraden... Mee denkend vooral de ervarenheid doet me goed..

Kennis en snel handelen

Kan niets negatiefs bedenken de prijs is het waard

Klaziena

Top bedrijf

Alles is top

Het bedrijf schakelde heel snel

Stelde me op gemak en was duidelijk

n.v.t