max

Ik was zeer tevreden met de hulp

ik heb er niks op aan te merken. Alles stond goed op papier

Jan k*****

Zeer snel en professioneel gehandeld. Op telefoon en mail meteen/zeer snel gereageerd. Ook verdere afhandeling perfect gedaan.

Snel, professioneel, perfecte afhandeling. Zeer nette prijzen; vooral wat betreft resultaat!!

Zo door gaan!!!!

C Lof

Als je het gevoel heb dat je 3 nul achterstaat als je de rechtszaal binnenkomt en je heb dan steun van je advocaat die Professioneel het gehele politiedossier Onderuithaalt in zijn pleidooi, ben ik... Als je het gevoel heb dat je 3 nul achterstaat als je de rechtszaal binnenkomt en je heb dan steun van je advocaat die Professioneel het gehele politiedossier Onderuithaalt in zijn pleidooi, ben ik na vrijspraak opgelucht en blij dat Johan Keizer mijn advocaat was! Betrokken, vakkundig en vooral begaan! Johan bedankt voor je steun in gerechtigheid.

Vakkundig en weet op de goede manier de rechtbank te overtuigen met veel gevoel.

Veilingkans

Mijn ervaringen zijn heel goed. Meneer Keizer is goed te bereiken en doet er alles aan om de zaak tot een zo goed mogelijk haalbaar resultaat te helpen.

Goede kennis van zaken gecombineerd met een uitstekende service.

Ik heb te weinig met het bedrijf samen gewerkt om te weten waar er verbeterpunten mogelijk zijn. Wat betreft mijn zaak die behandeld is zijn er geen verbeterpunten die ik kan opmerken.

Ik ben zeer goed geholpen

hij was er voor mij

door gaan zoals ze het doen

Professioneel, correct, snel en persoonlijk.

Geeft je een gevoel van vakkundigheid

Ik kan er echt geen een bedenken

Boelaard

Uitstekend

Duidelijk, professioneel, ervaren, daadkrachtig, goede communicatie.

N.v.t

Uitstekend geholpen door mr keizer. Echt een aanrader!

Meneer keizer

Geen verbeter punten omtrent keizer

Positief. Vanaf de intake gesprek is het duidelijk dat dhr. Keizer kennis van zaken heeft. Hij schetst een duidelijk beeld over hoe het proces kan lopen en wat de verwachtingen zijn van hem als jouw... Positief. Vanaf de intake gesprek is het duidelijk dat dhr. Keizer kennis van zaken heeft. Hij schetst een duidelijk beeld over hoe het proces kan lopen en wat de verwachtingen zijn van hem als jouw advocaat.

Kennis over het onderwerp

niet van toepassing

Wesley Zeeman

Super goeie ervaring !

Heeft goed naar me verhaal geluisterd
En weet precies hoe die het moet aan pakken

N.V.T