R. A

Heel erg behulpzaam en goede service

Goede service en duidelijk

Geen zo doorgaan

Raymond Charles baumann

Een jaar geleden een hoge beroep aan gegaan voor mij en ze eigen er invast gebeten al kregen we twee dagen voor het hoge beroep een hele andere zaak opgelegd en zijn vraag naar mij was wat wil je... Een jaar geleden een hoge beroep aan gegaan voor mij en ze eigen er invast gebeten al kregen we twee dagen voor het hoge beroep een hele andere zaak opgelegd en zijn vraag naar mij was wat wil je leg je eigen neer bij de vorige zaak of ga je het aan mijn vraag naar keizer denk je dat we kans maken voor een beter verloop zijn antwoord was toen ja maar het kan ook anders lopen maar op zijn advies was probeer jij alles eerlijk te vertelen en dan doe ik het eindpleidooi en met zeer groot succes plaats dat het misschien slechter voor mij uit zou pakken gingen we al naar vermindering wat al een overwinning was maar de uitspraak twee weken later was nog beter dan gedacht ik kreeg vrijspraak wat natuurlijk geweldig was om te horen dus nogmaals advocaat Johan keizer bedankt

Zijn sterkte punt is dat hij heel veel verstand heb van dit soort zaken en een geweldig eindpleidooi heeft.

Geen verbetering nodig of tips

Andrew James Roelvink

Vreselijk goed 7 x op rij vrijgesproken

Argumenten aandragen met het oog op het wetboek , de rechters hierop wijzen en met de juiste articulatie en intonatie een pleidooi houden.

Oprecht zou ik geen 1 kunnen bedenken / mr Keizer is 24/7 als moet bereikbaar.

S

Ik heb de samenwerking met mr. J.M. Keizer als zeer prettig ervaren. Dit is een advocaat die zijn vak kent. Naar mijn mening een top advocaat!

Professionaliteit
Vriendelijk

Nvt

Baumann

Een super goede advocaat

Houdt super goede pleidooien en onderzoekt de zaak zeer grondig

Damir hasanovic

Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de... Had heel snel een goede advocaat nodig, mijn zitting was al over een week en wist niet wat ik moest doen. Op het internet kwam ik tot Johan Keizer van wietplantage opgerold en die ging gelijk aan de slag met het onderzoek en met het bestuderen van papieren wat best veel was, en heeft vervolgens gelijk op de zitting ervoor gezorgd om mij vrij te spreken. Dus ben ik zeer zeer tevreden, en mijn verwachtingen zijn overstijgd.

Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien... Doen goed onderzoek, zijn betrouwbaar, geven goed begeleiding, werken zelfs als het kort dag is, doen hun best, zijn erg goed in het vak en weten wat ze doen, en zeer proffesioneel en bovendien vriendelijk en meelevend.

Zeer kundige, vriendelijk advocaat. Stelt je erg op je gemak.

Zeer kundig, vriendelijk, laat weten wat je ongeveer kunt verwachten.

Geen verbeterpunten

Ontzettend dankbaar, geruststellend, bekwaam en zeer professioneel.

Je bent niet alleen een cliënt, wij zijn stap voor stap meegenomen door het hele proces.
Wij wisten precies wat er zou komen. Dit als erg fijn ervaren.

Professionaliteit:ik was...
Wij wisten precies wat er zou komen. Dit als erg fijn ervaren.

Professionaliteit:ik was ontzettend onder de indruk

Verander vooral niet, vooral dat stukje dat jullie aandacht hebben voor de zorgen van een cliënt en deze te relativeren.
Dit heb ik zo gewaardeerd.

Ren Wo

Zeer prettige samenwerking, duidelijk en geruststellende werkwijze. Zeer kundige advocaten met verstand van zaken!

Verbaal bijzonder sterk onderlegd, no nonsens benadering en vooral snel en vaardig, precies wat ik in mijn zaak nodig had.

Flesje bubbels na goede afloop ?

Nick

Snelle communicatie en goed advies

Heb de helft van de straf gekregen dus dat betekend dat hij verstand er van heeft

Iets meer sociaal mag wel ook al snap ik dat die professioneel wil blijven maar grapje ofzo tussendoor mag ook wel