Niels

Prettige samenwerking

Deskundige hulp

Prettig en geruststellend

professionele en resolute aanpak

Na het bellen van een aantal strafadvocaten heb ik Johan op basis van zijn ervaring en kordate manier van spreken gevraagd om mijn zaak te behartigen.

nee

nee

Andrea Duyser

Mijn ervaring is super goed.
Ze zijn vriendelijk en rechtvaardig je weet waar je asn toe bent

Meneer de Keijzer is duidelijk.
Houdt je op de hoogte van het proces.
Verteld wat hij kan waar je evt rekening mee moet houden.

Geen idee

Sufian Al Salehi

Communicatie is een pluspunt er word goed en op een laagdrempelig manier contact gehouden voor tijdens en na het proces.

Duidelikkheid en tranparantie

Afwikkeling na de zaak kan wel wat beter

Zeer positieve ervaring, proffesioneel, afspraak is afspraak, kennis van zaken, bravoure, zo kan ik nog wel even doorgaan

Zie ervaring met dit bedrijf.

Erg aardig en goed qua hulp en adviezen

Ik werd gelijk teruggebeld en wat ik vooral fijn vond dat ik hoor: ik heb veel ervaring en ik ga mijn best doen. En niet ( wat een andere advocaat zei; ik hoop dat het goed komt maar ik ben bang dat... Ik werd gelijk teruggebeld en wat ik vooral fijn vond dat ik hoor: ik heb veel ervaring en ik ga mijn best doen. En niet ( wat een andere advocaat zei; ik hoop dat het goed komt maar ik ben bang dat u dit en zus en zo )

Snel contact
Appen en gelijk antwoord
Ook Als je radeloos bent en te vask appt... hij geeft vertrouwen hij gaat er voor

Niks

The king

Maître keizer is de beste advocaat van de hele wereld

Frank Melissant

De ervaring is goed, en ik ben netjes geholpen

Als ik bel, en ik krijg jullie niet meteen te pakken of ik wordt te woord gestaan, dan is dat altijd correct en ik word vrij vlug terug gebelt

Misschien een vestiging erbij wat meer centraal gelegen b.v. Utrecht of Noord Brabant, in de regio Noord Brabant is wat betreft de Wietplantage het grootst