Vrijspraak!

Zeer kundig en professioneel, snel, altijd bereikbaar, doortastend, veel ervaring met humor en menselijkheid!

A.Pp.van Houwelingen

Dit bedrijf is mij aangeraden door een familielid die zelf in de advocatuur zit,en ik kan uit de grond van mijn hart zeggen dat ze het zeer terecht aanbevolen hebben.

Duidelijke communicatie
Reageert altijd binnen de kortste keren
Is eerlijk over kansen
Gaat geen zaken aan puur uit geld drang
Zeer vakkundig

Soms wat meer begrip voor de onwetendheid van de cliƫnt zou wel mogen.

NVT

Ze reageren direct. En geven goede tips.

Alles is bespreekbaar ze denken met je mee.

JA de Wit

Wij zijn heel blij dat we uiteindelijk (er valt genoeg te kiezen!) bij Johan Keizer terecht zijn gekomen! Hij heeft ons fantastisch bijgestaan en keihard voor ons gewerkt!

Zeer veel kennis van zaken, weet, door alle hevige emotie door, jou door de ingewikkelde procedures heen te loodsen. Met gevoel en, ten overvloedde; kennis van zaken! Geen seconde het gevoel gehad... Zeer veel kennis van zaken, weet, door alle hevige emotie door, jou door de ingewikkelde procedures heen te loodsen. Met gevoel en, ten overvloedde; kennis van zaken! Geen seconde het gevoel gehad dat ik met een te dure advocaat in gesprek was, elke cent waard! Wij zijn hem eeuwig dankbaar!

Ik zou het niet weten! Hooguit de koffiekopjes op het kantoor!šŸ¤£ Nee, serieus: keihard gewerkt, je moet wel je best doen om er even tussendoor te komen maar zijn snelheid heeft meer voor dan nadelen!

Huseyin

K keijzer

Top advocaat doet ze werk 100 procent

Niks op aan te merken prof advocaat

S.

Top!

Goeie, duidelijke communicatie!

Kamal Belkerma

Onder de deskundige begeleiding van mijn advocaat Dhr. Keizer heb ik een uitzonderlijk positieve ervaring gehad. Zijn diepgaande juridische kennis en doortastende aanpak hebben geleid tot een... Onder de deskundige begeleiding van mijn advocaat Dhr. Keizer heb ik een uitzonderlijk positieve ervaring gehad. Zijn diepgaande juridische kennis en doortastende aanpak hebben geleid tot een succesvol resultaat in mijn zaak. Zijn professionele houding, heldere communicatie en toewijding hebben mijn vertrouwen volledig gewonnen. Ik beveel mijn advocaat ten zeerste aan voor juridische kwesties

Zeer intelligent en lijkt de hele zaak goed te kunnen voorspellen

Bianca Anoniem

Door de vakkundigheid van Mr. Keizer vrijspraak. Zijn pleidooi was duidelijk en overtuigend zodat de rechter geen andere keus had dan vrijspraak. Ik ben enorm dankbaar šŸ™

Alles

Ik ben echt dankbaar voor de professionele inzet en vastberadenheid van deze advocaat. Dankzij zijn deskundige begeleiding ben ik succesvol vrijgesproken. Ik zou hem dan ook sterk aanbevelen aan... Ik ben echt dankbaar voor de professionele inzet en vastberadenheid van deze advocaat. Dankzij zijn deskundige begeleiding ben ik succesvol vrijgesproken. Ik zou hem dan ook sterk aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en bekwame advocaat.

Zeer ervaren

Kan er niet 1 noemen

Zeer realistisch vooraf, een resultaat dat vooraf door ons niet verwacht was. De kennis, ervaring en benadering van Johan was doorslaggevend tot dit geweldige resultaat. Daarnaast heeft het kantoor... Zeer realistisch vooraf, een resultaat dat vooraf door ons niet verwacht was. De kennis, ervaring en benadering van Johan was doorslaggevend tot dit geweldige resultaat. Daarnaast heeft het kantoor alle disciplines in huis, ook een groot compliment aan de bestuursrecht-advocate, ook zij heeft een ongekende prestatie geleverd!

Realistisch, goede voorbereiding, fantastisch pleidooi