8.5/10

vof van Winkel

Prima, er wordt gedaan wat er beloofd wordt.

S. de Jong (docent)

Goede, overzichtelijke website!!!! De communicatie (via de computer) verloopt prima.
Verzending: Whiteboard goed verpakt, extra kartonnen randen tegen evtl. beschadigen.
Duidelijk te...

Softwarebedrijf uit Aalsmeer

Wij bestellen als Softwarebedrijf regelmatig grote whiteboards en de levering hiervan loopt voorspoedig en prima. Ook als wij vragen hebben per mail, worden deze goed en snel beantwoord.

Praktijk Ank

Eerste ervaring, met een prima en snelle afhandeling. Goed op de hoogte gehouden van levering. Ook een duidelijke mail vooraf waarin aangegeven stond wat te doen bij schade bij levering. Wat...

Geen enkele.

Mitzey

Snelle levering en werd heel vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch een vraag stelde.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Bij het zoeken naar zelfklevende tape via Google werd ik al snel verwezen naar dit bedrijf. De site was overzichtelijk en bood alle productinformatie die ik nodig had. Ook had dit bedrijf de beste...

Ik ben heel tevreden over min whiteboard, werd goed verpakt opgestuurd. Prijs ook prima.

Ik had graag de keuze of ik het (zelfs tegen meerprijs) met PostNL wil laten bezorgen. Onbekend bedrijf bezorgde het 6 deuren verderop terwijl ik 'ALLEEN HUISADRES' in mijn adressering had opgenomen. Tevens klopt de leverbelofte niet: het duurde een week waardoor ik dacht met een nep-website te maken had. En ik hoorde maar niets. Hoedanook: prima whiteboard.

Reactie Whiteboardshop.nl:

De keuze van vervoerder is bij ons niet vrij. In dit soort specifieke gevallen kan wel gewoon contact met ons opgenomen worden voor afwijkingen op de vaste procedures.

In dit geval is er direct vanaf de fabrikant verzonden omdat de voorraad in eigen magazijn niet meer toereikend was. Hierdoor is helaas vertraging ontstaan zonder dat wij of de klant daarvan direct op de hoogte zijn gebracht.

Het gevoel van opgelicht te zijn snappen wij dan ook goed en daarvoor beiden wij onze excuses aan. Wij gaan voortaan alle orders welke door omstandigheden via de fabrikanten verwerkt worden extra informeren.

Hartelijk dank voor de nuttige feedback.

Nog in elkaar te steken , niet voor iedereen evident

gemonteerd leveren

Reactie Whiteboardshop.nl:

Het voorgemonteerd leveren van kantelborden is niet mogelijk. Dit zou de kostprijs enorm verhogen vanwege de extra kosten voor montagen en transport. We gaan deze info wel even wat duidelijker online vermelden.