Safety Group B.V.

We kopen altijd onze whiteboards hier en tot dusver zijn wij echt tevreden over onze aankopen!

In principe geen verbeterpunten of tips, maar om te voorkomen dat we ergens anders gaan bestellen zou ik het heel erg waarderen om de bon te winnen hihi....

Reactie Whiteboardshop.nl:

Jullie snappen natuurlijk dat wij ons niet kunnen laten "chanteren"... dus het winnen wordt zo wel tot een minimale kans verkleind natuurlijk :-)

Gelukkig gaat dat loten via een script dus dat doen we niet zelf meer. Zo proberen wij het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Duidelijke website, mooie producten die overeenkomen met de omschrijvingen zoals op de site.

T.N. Voogt

Bestellen via de site ging goed. Ik had nog wat vragen, welke op een juiste en snelle manier werden beantwoord. Dus dat was prima. Ook de bezorging was snel en duidelijk.

Alvast...

Reactie Whiteboardshop.nl:

Fijn dat alles goed gekomen is! Bedankt voor de positieve review

Ik bestelde een viermaanden planner via de site. Daarna werd ik teruggebeld door een vriendelijke heer die me uitlegde dat ik het planbord ok kom personaliseren. Hij vroeg niet door wat ik wilde....

Niet duidelijk of iets nu in voorraad is of direct geleverd kan worden. Niet toezeggen dat iets op voorrad is dat nog geproduceerd moet worden.

Naga glasbord gekocht. Op tijd geleverd en zorgvuldig verpakt.

Overzichtelijke website maken. 1 product dat in meerdere kleuren leverbaar is als 1 aanbieden. Dan kleur als optie geven. Kan je ook gemakkelijker vergelijken.

Joost Boekelder

Volop keuze, snelle levering, nette prijzen

Het randmateriaal van het bord laat te wensen over.

Met enige dwang het bord uit de verpakking moeten trekken waarbij een rand achterbleef op het ruim aangebrachte tape. Het kleven aan het tape had ik niet opgemerkt. Hierbij is een kunststof hoekje afgebroken. De randen van het bord rondom zelf toen maar met kleine schroefjes vastgezet. Geen zin in retourneren enz. Als ondernemer per mail gevraagd om toezending van een btw factuur. Richtlijnen van de Belastingdienst. Deze niet ontvangen. Blijkbaar is een pakbon met daarop vermeld factuur voldoende ? Een reactie is blijkbaar ook te veel. Opmerking over website kan ik hier niet meer kwijt

Reactie Whiteboardshop.nl:

Zojuist de factuur nogmaals verzonden, deze kan ook gewoon in uw account gedownload worden. Als een lijst los laat van het bord dan is het garantie en vervangen wij het bord kostenloos.

TIP voor elke klant: schade of onvolkomendheden altijd melden dan kunnen wij het ook oplossen.

Ik heb een whiteboard van 35 euro gekocht

whiteboard kwam 3 dagen later - geen probleem voor mij toch

Vlot en duidelijk

Neen, soms is het perfect!