8.5/10

Goede service!

Kapotte stiften, vreemde mail over bezorging

Producten checken

Reactie Whiteboardshop.nl:

Bedankt voor de review. De mail is wellicht vreemd in uw ogen, maar is bedoeld om u te waarschuwen tegen schade door transport.

Als het pakket (in dit geval een glazen planbord) al zichtbare schade heeft aan de buitenkant heeft dan is de kans groot dat het glas gebroken is. Hoort u ook het glas nog eens dan weet u het zeker. In dat geval vragen wij in de bevestigingsmail of u het pakket wilt weigeren.

Neemt u als klant het pakket wel aan dan weten wij niet of het defect was bij aankomst of dat u het per ongeluk heeft laten vallen. De vervoerder gaat in dit geval altijd vrijuit want die heeft in goede orde een pakket afgeleverd.

Door dus vooraf goed alert te zijn door onze mail worden veel problemen voorkomen.

De markers zijn op basis van krijt die dienen eerst minimaal een minuut te worden geschud. (zie gebruiksaanwijzing op de sleave van de marker) Daarna dient u herhaaldelijk de punt in te drukken tot de inkt gaat vloeien. Doen ze het dan nog niet dan graag even een bericht aan de klantenservice zodat wij nieuwe markers kunnen sturen.

Positieve ervaring. Snelle en goede service.

Net product en goed verpakt.

Er was iets mis gegaan bij de whiteboardshop waardoor de levering niet de eerstvolgende werkdag werd bezorgd. Pas nadat ik heb gebeld, hebben ze de levering alsnog in gang gezet.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Door een interne fout is de order inderdaad niet direct verwerkt. Niet handig en weer en leermoment om dit traject nog beter te stroomlijnen.

Snelle en correcte levering

Veerle Clays

Duidelijke website en makkelijk om te bestellen.

De "bezorger" heeft onze bestelling op het verkeerde adres geleverd en ben het daar uiteindelijk zelf gaan halen!! Zelfs op het verkeerde adres heeft de bezorger onze bestelling gewoon in hun tuin achter gelaten.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het zeer teleurstellend dat de vervoerder dit niet beter heeft opgelost. Wel super dat u zelf bereid was om het op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

H.C ten Woude

Kwaliteit uitstekend product
Levering prima en snel.

Hey inpakken om te versturen zou iets beter kunnen.

H.C ten Woude

Kwalitatief hoogwaardig product.
Goede snelle levering met daarbij goede
informatie betrefd de verzending.

Kortom gewoon zoals het hoort

Met vriendelijke...

Minimale accessoires erbij zou leuk zijn.
1 stift en een wissertje bv.
Ook een suggestie naar eventueel bij te bestellen accessoiressetjes

Ik schrijf niet snel een recensie maar in dit geval wil ik dat zeker wel doen, omdat ze het verdienen. Zij leveren service zoals service bedoeld is. De wegenkaart bleek niet goed geplakt. Direct is...

Dennis Albers/Emons Transport

Prima ervaringen met Whitebordshop.nl.

Ik heb geen verbeterpunten, alles is correct verlopen