Vriendelijk en duidelijk geholpen, ondanks dat de bestelling later werd bezorgd.
De reden van de latere bezorging was dat het op voorraad zijnde whiteboard een beschadiging had en het bedrijf...

Makkelijk besteld, snel geleverd.

A van der Gouw

Goede service en snelle levering.

marian peil

Goede ervaring ik had de bestelling keurig op tijd in huis .

VSZ Assuradeuren

Heel plezierig!

Erg prettig dat je een professioneel persoon aan de telefoon krijgt die je goed kan adviseren.

Prime

Doe er stiften bij en magneten, dan heb je alles compleet!

Reactie Whiteboardshop.nl:

Die optie hebben wij verwerkt in de aanbiedingen welke ook op de site staan.

Pm audio

Uitsteekbaar.

Arie

Over het geleverde product zijn we zeer tevreden en het hangt ook prachtig aan de muur in de keuken

De aflevering heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. De koerier GLS is kennelijk niet genegen om even te kijken of de buren genegen zijn om de zending te ontvangen en komen dan met het voorstel om de zending zelf even op een depot dat
85 km van ons verwijderd is af te halen??
Een tweede poging om te leveren strand omdat men het product weer heeft geretourneerd aan de afzender. Uiteindelijk lukt het de derde keer, waarbij de afspraak dat men zou aangeven of men de vm of nm zou komen geen gestalte geeft.

Prima!

Internetpagina mag wat gebruiksvriendelijker

Bestelling niet meer leverbaar terwijl het volgens de site nog leverbaar was. Netjes bericht met vraag om te cancelen of te wachten. Gewacht en toe op de afgesproken tijd geleverd.