8.5/10

A. ten Donkelaar

In eerste instantie was ik gewoon een beetje boos omdat ze hadden aangegeven in de mail dat de zending via GLS zou gaan. Week gewacht maar niets ontvangen. Maar eens met GLS gebeld en daar bleek het...

Als jullie besluiten om anders te verzenden dan in de (eerste) mail is aangegeven, laat dat de klant dan zo snel mogelijk weten. Dan verkomt verwarring en onnodig wachten.

Bureau van den Oever

Bestelling prima afgeleverd

Website is wat gedateerd

Reactie Whiteboardshop.nl:

Dank voor de feedback. Binnenkort worden de sites in een nieuw en hedendaags jasje gestoken :-)

M.Rouwendal/ MRTfotografie

Snelle levering en goed verpakkingsmateriaal draagt er toe bij dat je snel gebruik kunt maken van het bestelde.

Het is handig de klant er op te attenderen dat gewone bordmagneten op glasborden niet werken. Aangeven dat er twee magneetjes bij zitten en als men dat niet voldoende achte de mogelijkheid geven nog bij te bestellen.

Geen negatieve opmerkingen, vlotte afhandeling

bouw company

Makkelijk via site te bestellen en snel geleverd

Panelen verkopen zonder rand voor in systeemwanden. afm.

Prima! Snelle levering en duidelijke communicatie.

Suggesties voor extra producten. Mogelijkheid tot minder verzendkosten/ophalen.

Thomas

Snelle goede levering. Er waren een paar dingen niet toegevoegd bij de bestelling maar die waren binnen 2 dagen al geleverd door de snelle service.

Duidelijker webstore.

leukste-shop

Bestellen ging snel,uitleveren weet ik niet wacht er nog op.

uitleveren

Reactie Whiteboardshop.nl:

We hebben inderdaad gezien dat er in de levering iets niet goed is gegaan. Als het goed is volgt vandaag eindelijk de levering.

Excuses voor de vertraging.

Duidelijke informatie op de site en een vlotte levering. Ik ontving informatie over elke stap in het proces

PVH Verhuisdiensten

Goede snelle service en topkwaliteit voor een goede prijs