Reviews

8.7 / 10
1274 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
8.6/10
Bestelgemak
8.9/10
Informatie op de website
8.4/10

1274 Reviews

Anoniem
9/10

Fijn bedrijf en een goede service!

Verbeterpunten of tips

De site zou iets overzichtelijker kunnen


Anoniem
5/10

Mooi product gevonden en besteld via dit bedrijf. Snelle verzending, netjes ingepakt zodat het heel aankwam. Máár...heb grote moeite met de mail die na de bestelling kwam, dat je als klant het...

Verbeterpunten of tips

Wat écht niet handig is, is dat jullie geen verantwoordelijkheid dragen voor beschadiging tijdens de reis, en dat risico volledig op de klant afwentelen. En dat vervolgens pas na de bestelling kenbaar maken in een afzonderlijke mail. Ook is het niet handig dat er tijdens de boeking geen mogelijkheid is voor het laten afleveren op een afleverpunt. Dat bleek pas later, toen we van de bezorgorgansatie de mail kregen dat we dat nog konden veranderen. Omdat ik die mail echter pas 's avonds laat zag, was de termijn verstreken om hier gebruik van te maken. Als ik alles netjes van te voren geweten had, had ik het toch gewoon thuis laten afleveren (ondanks dat we niet thuis waren om het te aanvaarden, maar dat zou dan vooral jullie risico/kostenverhogende factor zijn), en niet bij mijn ouders met het risico dat er tijdens de verzending iets mis was gegaan dat zij niet kunnen controlerennen daarmee ons risico wordt. Vraag me af hoe dat was gegaan als we het pakket bij een afleverpunt hadden laten aankomen. Wie draagt dan het risico van transport? Kortom: naast het mooie product en de goede afhandeling, vind ik dit punt echt een minpunt dat voor mij meeweegt bij een volgende bestelling.

Reactie Whiteboardshop.nl:

We horen het vaker, maar de mail is niet zo dat de klant het risico draagt. Wij waarschuwen slechts voor het feit dat u bij het ontvangen van het product niet klakkeloos tekend terwijl de doos bijvoorbeeld helemaal gescheurd is.

Als je als klant namelijk tekend voor het pakket zonder de opmerking dat je schade verwacht dan zegt de vervoerder bij een melding van schade dat je het pakket waarschijnlijk als klant hebt laten vallen. Er is namelijk getekend voor goed ontvangst. Het wordt dan altijd een lastig verhaal om de schade te verhalen.

De mail zorgt er dus voor dat men zich hiervan bewust is en dat er bij te verwachten schade aan het product ten minste een opmerking is geplaatst. Zo kunnen we bij onverhoopte schade in ieder geval de vervoerder aansprakelijk stellen.


Dennis Albers/Emons Transport
10/10

Goede website en service


Innofeet natasja Ruitenberg
8/10

Snelle en juiste levering !!!


Anoniem
6/10

Met Whiteboardshop.nl was het contact erg goed. De vervoerder heeft eea redelijk verprutst...

Verbeterpunten of tips

De vervoerder :-)

Reactie Whiteboardshop.nl:

Ja helaas was dit niet zoals afgesproken.
Samen met de klant alles op alles gezet voor tijdige levering en dan wordt alles teniet gedaand oor de vervoerder.... erg jammer en een terechte medling hiervan in de review.


Anoniem
9/10

Positieve ervaring, goed product, snelle levering

Verbeterpunten of tips

Ik vind de diverse websites onder hetzelfde bedrijf niet handig. Ik denk dat alles onder 1 naam makkelijker is.


Imas
5/10

Verzending etc OK,Beloften misleidend. Er wordt aangegeven een gratis accessoire set twv € 30. Wat je ontvangt zijn 4 bord markers. Dat is geen accessoire set maar wel in de ogen van de...

Verbeterpunten of tips

Scheiding in productgroepen zou duidelijker kunnen. Aanbiedingen zijn misleidend (accessoires set € 30 is in de praktijk 4 markers). Het antwoord van Whitboardshop is uiteindelijk onbevredigend en dat is het beeld wat blijft hangen. Jammer.

Reactie Whiteboardshop.nl:

WIj vinden het jammer dat deze review geplaatst is. In de tekst van dit product staat heel duidelijk dat wij een laagste prijsgarantie geven.
En als u dit product elders toch goedkoper vindt dat wij dan gratis de starterkit ter waarde van €32,95 geven + het verschil vergoeden.
Dit is telefonisch ook duidelijk uitgelegd. Het valt of staat met lezen van de tekst.


vof van Winkel
10/10

Prima, er wordt gedaan wat er beloofd wordt.


S. de Jong (docent)
10/10

Goede, overzichtelijke website!!!! De communicatie (via de computer) verloopt prima.
Verzending: Whiteboard goed verpakt, extra kartonnen randen tegen evtl. beschadigen.
Duidelijk te...


Softwarebedrijf uit Aalsmeer
8/10

Wij bestellen als Softwarebedrijf regelmatig grote whiteboards en de levering hiervan loopt voorspoedig en prima. Ook als wij vragen hebben per mail, worden deze goed en snel beantwoord.