Ruime keuze mogelijkheden. Whiteboardshop.nl informeeert over de voortgang en ze sturen een waarschuwingsmail over dat je goed de levering moet checken ivm mogelijke beschadigingen. Dit voorkomt...

- Alleen mensen met een Facebook account kunnen het aankoopbedrag terugwinnen. Niet iedereen heeft Facebook dus daar zit een ongelijkheid.

- Het aanbod van WB accessoires is lastig om kwalitatief te beoordelen. Daarvoor ga ik dan toch naar fysieke winkel. Ik wil bv een bundel (6) markers bestellen en dan zelf de kleuren opgeven (Blauw vind ik een vervelende kleur).

- Mijn bestelling was vrijdagmiddag na 17:00 en het duurde vrij lang (tot mamo) voor ik feedback kreeg. Ik zou waarderen als jullie bestelsysteem een mail zou sturen dat vanwege het tijdstip de bestelling maandag verwerkt en dinsdag geleverd zou worden. Dan had ik meteen de dinsdag kunnen inplannen voor ontvangst. Nu kon ik dat pas later na het weekend. Gaf geen probleem maar had soepeler gekunt.

- ik mis een wensenlijst, dat geeft me de mogelijkheid om zonder te bestellen alvast een voorselectie te maken.

- ik mis een bestel opnieuw knop. Hiermee zou ik een eerdere bestelling (of deel van) snel kunnen herhalen.

- de home pagina is erg lang door de linker kolom. Dit lijkt makkelijk voor de navigatie maar dat is het m.i. niet. Klikbare categorien zou m.i makkelijker navigeren. "meest verkocht" "Intensief gebruik" "regelmatig gebruik" "accessoires" "specials" "aanbiedingen" en een zoekfunctie waarbij ik bv maten kan aangeven type bord.

- Een tip voor klanten, ik heb zelf mijn whiteboard op de 1e verdieping in gebruik en ik heb een smalle trap. Goed meten of een whiteboard door het trappegat kan (of andere lastige doorgangen) is aan te raden. Zelf met een meetlat opgemeten en het bleek dat een 100x180 goed kon maar een 120x180 was twijfelachtig. Dus het is een 100x180 geworden.

- een knop op de website - mail een vriend - zodat ik makkelijk bv de aanbieding van de maand kan doorsturen.

Dat is voldoende gratis feedback dacht ik zo :)

Erg vriendelijk aan de telefoon en direct hulp geven bij zoeken van gewenst product.

Woonzorgcentrum Sint Anna Boxmeer

Prima,

Onze bestelling ging in een back order, prettig als we hier via mail op de hoogte van worden gebracht, nu hebben we relatief lang op de bestelling gewacht terwijl er stond aangegeven dat we de bestelling de opvolgende dag zouden ontvangen.

Jacquelien Kolijn

Prima.

Blijkbaar heb ik toch iets anders besteld dan ik bedacht had. Dat betekent dat voor mij de website niet geheel duidelijk was. Wij hebben ook een whiteboardezel besteld met het grootste bord en dat is toch wat wiebelig. Het bord is goed de accessoires ook alleen is de ezel niet echt stabiel. Hij houdt het bord wel alleen wanneer je erop gaat schrijven beweegt het teveel. Dit was de ezel van 75 euro en de daaropvolgende standaard was iets van 250 euro. Voor mij is het prijsverschil nu wel duidelijk. Alleen vind ik een standaard die 250 euro kost best een flinke prijs.

x

x

Stef

Zeer goed. Altijd goede producten en op tijd geleverd.

Goede snelle en correcte levering. Open en eerlijke communicatie.

siem appelman

Ik heb recent een white board besteld, mijn zoon heeft die aan genomen en niet goed op de verpakking gelet. Iets schade aan het bord. Gemeld telefonisch. Een vriendelijke man aan de lijn gehad en...

Ik ben ongeduldig maar zou graag sneller op de hoogte worden gebracht als het bestelde beschadigd is afgeleverd en melding is gemaakt wat er mee wordt gedaan.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad! Er was iets mis gegaan met mijn bestelling , ik heb gebeld en het is direct opgelost!
Vriendelijke mensen!!

kai_geertsma@outlook.com

Whiteboard ophang setje gekocht waarbij de verzendskosten bijna duurder waren dan het setje zelf. Het pakketje paste wel door de brievenbus. En had het waarschijnlijk makkelijk voor de helft van de...

Eerlijke verzendskosten voor kleine pakketjes

Reactie Whiteboardshop.nl:

Beste klant,

Wij hebben de verzendkosten standaard ingesteld op de site. Het setje montage materiaal is inderdaad bijna gelijk aan de verzendkosten in waarde.

Helaas wordt even vergeten dat we voor een order van een paar euro hetzelfde werk hebben aan het inpakkken als een groter paket. De kosten zitten niet alleen in de postzegel, maar ook in de arbeid. Derhalve hebben wij ervoor gekozen om de verzendkosten vast te zetten voor alle orders.

De prijs van de set is juist weer extra laag omdat wij dit als service beschikbaar willen hebben voor onze klanten.

Wij hebben verder in ons systeem geen meldingen staan van een klacht, wij hebben nu inderdaad gezien dat er in de eerdere review geklaagd is. De review wordt echter geschreven bij een onafhankelijke partij en derhalve is dit niet de juiste plek om een klacht opgepakt te krijgen. Graag in het vervolg contact opnemen met de klantenservice via de site. Op die wijze hadden we direct kunnen handelen en eventueel een deel kunnen crediteren.

PS: wel bijzonder dat we nu op alle andere punten in de review ook lager scoren dan in de eerste review , maar dat begrijpen we wel :)

De eerste review komt overigens ook binnenkort gewoon online, maar omdat wij twee weken hebben om te reageren blijft een negatieve review zonder reactie van ons altijd even on hold.