Goed.

Beter informatie over de levering.

F. van Osch

Goede service, snelle levering, product perfect ingepakt. Duidelijke instructies van te voren gekregen om bij levering te checken op eventuele schade. Alles heel duidelijk.

Bewust Vooruit Coaching

Voor mij was dit de eerste keer dat ik hier iets bestelde. De informatie die ik heb ontvangen was correct en de levering was snel.
Omdat mijn bestelling kwetsbaar was kreeg ik nog een aparte...

Yv Verstegen

Levering was snel en goed, het board zelf was wat minder,
Op het lichte stuk zit een streep die er niet af te krijgen is,
Op een donker stukje zit een witte vlek, lijkt wel verf,

Misschien betere controle voor aflevering

Reactie Whiteboardshop.nl:

Graag ontvangen wij de klacht ook nog even voorzien van foto's op helpdesk@ifm-ecom.nl zo kunnen wij de vreemde vlekken beoordelen en kijken of we dit bord moeten vervangen of u tegemoet kunnen komen met een korting.

Voor de lezers van deze review: LET OP deze reviews zijn extern en zijn in principe geen verlengstuk van de klantenservice. Dien een klacht aangaande een order dan ook altijd eerst even in via de site of in een reactie op de ontvangen mails van ons. Zo kunnen wij veel sneller reageren en actie ondernemen dan via de review. Niet elke review wordt door ons inhoudelijk gelezen en daardoor zou een klacht via deze weg dus niet opgemerkt kunnen worden.

Ontmoetingscentrum De Gunnerij

Prima whiteboard standaard.
Goede kwaliteit en goede prijs

n.v.t.

Vtel telecom

Perfecte service en snelle levering

Zeer tevreden.

Neen

Irma Vlasblom

Eerste ervaring: bestelgemak goed, snelle afhandeling, de volgende dag bezorgd en keurig verpakt

Magneetjes zijn extra sterk. Bij plaatsen op het bord knapte er 1 doormidden en bij 1 sprong chroomlaag eraf. Niet blij met 2 beschadigde magneten van de 4.

Reactie Whiteboardshop.nl:

De magneten zijn inderdaad zeer sterk. Dat resulteerd er vaak ik dat men in het begin de magneten wel eens tegen elkaar aan laat schieten. Ze zijn zo sterk dat ze zelfs door je hand heen de andere magneet nog aantrekken. Het kan je ook gewoon overkomen want als je ze weg denkt te leggen en het is te dichtbij elkaar dan schieten ze ook naar elkaar toe.

De magneten zijn van een broos materiaal gemaakt waardoor ze niet bestand zijn tegen het "spelen" met de magneten. Wij hebben nog niet eerder gehoord dat ze bij het plaatsen op het glasbord breken, maar als dit zo is stuur ons dan gewoon even een berichtje dan bieden wij korting op de nieuwe magneten.

Danielle Uijtdehaag

Top! Mooi product, snelle levering! Heel blij mee!

Makkelijk en snel besteld en geleverd