Ik bestelde een viermaanden planner via de site. Daarna werd ik teruggebeld door een vriendelijke heer die me uitlegde dat ik het planbord ok kom personaliseren. Hij vroeg niet door wat ik wilde....

Niet duidelijk of iets nu in voorraad is of direct geleverd kan worden. Niet toezeggen dat iets op voorrad is dat nog geproduceerd moet worden.

Naga glasbord gekocht. Op tijd geleverd en zorgvuldig verpakt.

Overzichtelijke website maken. 1 product dat in meerdere kleuren leverbaar is als 1 aanbieden. Dan kleur als optie geven. Kan je ook gemakkelijker vergelijken.

Joost Boekelder

Volop keuze, snelle levering, nette prijzen

Het randmateriaal van het bord laat te wensen over.

Met enige dwang het bord uit de verpakking moeten trekken waarbij een rand achterbleef op het ruim aangebrachte tape. Het kleven aan het tape had ik niet opgemerkt. Hierbij is een kunststof hoekje afgebroken. De randen van het bord rondom zelf toen maar met kleine schroefjes vastgezet. Geen zin in retourneren enz. Als ondernemer per mail gevraagd om toezending van een btw factuur. Richtlijnen van de Belastingdienst. Deze niet ontvangen. Blijkbaar is een pakbon met daarop vermeld factuur voldoende ? Een reactie is blijkbaar ook te veel. Opmerking over website kan ik hier niet meer kwijt

Reactie Whiteboardshop.nl:

Zojuist de factuur nogmaals verzonden, deze kan ook gewoon in uw account gedownload worden. Als een lijst los laat van het bord dan is het garantie en vervangen wij het bord kostenloos.

TIP voor elke klant: schade of onvolkomendheden altijd melden dan kunnen wij het ook oplossen.

Ik heb een whiteboard van 35 euro gekocht

whiteboard kwam 3 dagen later - geen probleem voor mij toch

Vlot en duidelijk

Neen, soms is het perfect!

Spullen gezocht, besteld en ze zijn snel en juist geleverd.

Zou het niet weten.

Duidelijke site, vriendelijke meneer van de klantenservice.
Helaas een beschadigd artikel gekregen wat niet functioneerde, een nieuw exemplaar opsturen ging echter niet meer dezelfde dag. Dat...

Snellere verzending.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Helaas hebben we die laatste schakel (transport) niet helemaal in de hand.

Rob Oldersma

Duidelijk, snel en ook de extra mededeling over hoe te handelen in geval van evt. schade bij levering maakt dat het bedrijf zeer zorgvuldig handelt en omgaat met haar klanten.