movare

Bestelstatus verfijnen

Reactie Whiteboardshop.nl:

Hartelijk dank voor de review. helaas is de order inderdaad 1 dag vertraagd.

Carolien Wentink Psycholoog

Tevreden

whiteboard startpakket stiften voldoen niet, slechte kwaliteit, nauwelijks leesbaar op het bord en erg kleine wisser

Reactie Whiteboardshop.nl:

De door u bestelde accessoire kit is bedoeld voor planborden waarbij een dunnen punt relevant is voor het goed in kunnen vullen van de velden. Daarbij is een kleine wisser gemaakt om de kleine... De door u bestelde accessoire kit is bedoeld voor planborden waarbij een dunnen punt relevant is voor het goed in kunnen vullen van de velden. Daarbij is een kleine wisser gemaakt om de kleine vakken eenvoudig uit te kunnen wissen zonder andere velden mee te wissen.
Hier had wellicht beter een andere accessoire kit besteld kunnen worden.

Job

Uniek, goede service

Afbeeldingen en omschrijving afmetingen

Duocore

Top

Verpakken, de borden komen soms beschadigd aan

pranger oriental art

Prima kwaliteit, snelle levering

stiften werden door mijn dochter matig bevonden, ze heeft betere

Matthea

Bijzonder slecht. Zolang je iets bestelt gaat het goed maar als je iets retourneert krijg je geen enkele reactie meer. En naar je geld kun je fluiten.

Betaal direct terug als goederen worden geretourneerd.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Tja en dan ga je op basis van een review kijken wat er aan de hand is. Nou in dit geval heeft de klant volledig gelijk. Er is bij ons in het traject inderdaad iets fout gegaan en de credit is nooit... Tja en dan ga je op basis van een review kijken wat er aan de hand is. Nou in dit geval heeft de klant volledig gelijk. Er is bij ons in het traject inderdaad iets fout gegaan en de credit is nooit verwerkt.
Direct telefonisch onze excuses aangeboden en de credit opnieuw doorgegeven aan de administratie.

Joost Veldman

Prima product, Prima prijs, Snelle levering!

Geen, ga zo voort.

SO de Rungraaf

2x besteld bij WS. Goede ervaring.

AQES

Prima! snelle levering, veel aanbod, scherpe prijzen

uitbreiden zoekfuncties

Francine Schoeters

Ik heb 2 whiteboarden gekocht + toebehoren. Eenvoudig en niet duur, ze bevallen uitstekend. Levering gebeurde vlot (1 geleverd in België, 1 in Nederland, allebei OK.

Geen opmerkingen