Whiteboardshop.nl

Whiteboardshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Whiteboardshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1008
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Whiteboardshop.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1008 ervaringen.

Groen

Voor het eerst iets bij dit bedrijf gekocht. dan is het altijd spannend hoe het allemaal geregeld is. wat een geweldig prettige verrassing was dat. allereerst de keus was enorm. de website overzichtelijk. en de levertijd geweldig. ( binnen 12uur ).

Goed (8/10)
Score voor Whiteboardshop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had nog geen ervaring met dit bedrijf.

MT
Voldoende (6/10)
MT

Een andere koeriersdienst nemen die betrouwbaarder is.

Score voor Whiteboardshop.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn producten werden door externe logistiek bedrijf bezorgd. alleen jammer dat ze mijn producten kwijt waren op het moment toen het bezorgd werd. dus was ik voor niets thuis gebleven om op de producten te wachten. vervolgens konden ze in het magazijn ook niet vinden en 3 dagen later pas weer gevonden en bezorgd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! snelle levering en eenvoudig te bestellen.

Prima (7/10)

Andere vervoerder

Score voor Whiteboardshop.nl:3.5/5

Goed.

Ellen Reijnders
Ellen Reijnders

?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en goede kwaliteit!.

Basisschool Reflector

Goed (8/10)
Joost
Score voor Whiteboardshop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, duidelijk en het product volledig en heel goed te gebruiken! kortom een zeer goede aanrader.

Berco Car Carpets B.V.

Wij hebben al een aantal keren whiteboards besteld bij whiteboardshop.nl en hebben ervaren dat de kwaliteit, prijs en service uitmuntend zijn. we komen zeker bij u terug!.

Igor

Goede kwaliteit spullen, scherpe prijzen, goed bereikbaar en heel oplossingsgericht. ik had een fout gemaakt met bestellen en gelijk na de bestelling een bericht achter gelaten. volgende dag vroeg direct teruggebeld en perfect opgelosd. mijn complimenten!.

Bedrijfsinformatie

Whiteboardshop.nl is de online specialist op het gebied van whiteboards en accessoires. Service is bij Whiteboardshop.nl een belangrijke pijler. Pas als u tevreden bent kunnen wij dat ook zijn.

Bij www.whiteboardshop.nl vindt u alle mogelijke soorten en maten whiteboarden. Tegen zeer scherpe tarieven kunnen wij zelfs borden op maat laten maken of laten voorzien van bedrukking in kleur of zwart/wit.

Heeft u vragen omtrent een van onze producten of services dan staan wij u graag te woord met ee
Adres
Munnekeburenstraat 33