Whiteboardshop.nl

Whiteboardshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Whiteboardshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1028
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Whiteboardshop.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1028 ervaringen.

Voldoende (6/10)

Retouren beter controleren. Ook graag waarschuwen dat de ophangschroefjes schade kunnen veroorzaken aan het bord, die je aan de voorkant kunt zien. Bij het bevestigen werd de achterlaag weggekrast door de schroefjes en kreeg je twee 'gaatjes' in het bord.

De website is onhandig. Als je na een artikel beken te hebben trug gaat naar de hoofdpagina, kom je weer bovenaan terecht en moet je opnieuw zoeken in de lange lijst aan de linkerzijde

Score voor Whiteboardshop.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wij hebben het vermoeden dat het glasbord dat wij ontvangen hebben al eerder naar een ander gestuurd is en dat het retour niet goed gecontroleerd is. er zaten bijvoorbeeld geen muurplugjes bij en een verkeerde boormal. ook was het ophangsysteem aan de achterkant ingedeukt. gelukkig kon je het op twee manieren ophangen, waardoor het uiteindelijk wel gelukt is.

Goed (8/10)

Alle bestelde producten met 1 leverancier

Score voor Whiteboardshop.nl:4/5

Snelle levering.

MotionPro
MotionPro

het factuur met BTW was eff zoeken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel makkelijk qua keuze, overzichtelijk en snel.

Brabantsmuseum Oud Oosterhout
Voldoende (6/10)
Brabantsmuseum Oud Oosterhout

De website iets overzichtelijker maken.

Score voor Whiteboardshop.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wel veel en een beetje on overzichtelijke website, maar toch gevonden wat ik wilde..
na bestelling een snelle levering.

Etienne van Waes, St. Gemeenschapscentrum De Vlaschaard
Etienne van Waes, St. Gemeenschapscentrum De Vlaschaard

Ga zo door.

Uitstekende ervaring.

Anneke
Anneke

Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top ervaring goede service!.

Anita Nederland BV
Anita Nederland BV

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijke website, goede prijzen en een snelle levering.

Jeroen
Jeroen

In de eerste mail werd direct de schuld voor het breken van het bord bij ons neergelegd, dit komt niet zo netjes over.
Na telefonisch contact werd dit wel direct opgelost.

Score voor Whiteboardshop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het eerste bord (magnetische glasplaat) was helaas volledig gebarsten aangekomen..
na telefonisch contact met de whiteboardshop werd direct een nieuwe opgestuurd..
daarnaast hadden we (door eigen fout) 2 keer een setje stiften gekregen. het tweede setje mochten we houden en hoeft niet geretourneerd te worden! .
prima service en vriendelijk personeel!.

Rob Hoogland
Goed (8/10)
Rob Hoogland

Bij de levering zou het handig zijn om de leverdatum beter aan te geven. Op de site staat: voor 17:00u besteld, morgen in huis. Dit was bij mij niet het geval. Geen probleem, maar stuur een mail met de daadwerkelijke leverdatum (waarschijnlijk zit hier wel een afhankelijkheid met de expediteur)

Score voor Whiteboardshop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling van een 150x100 glass whiteboard.

Snel, goed, helder.

Bedrijfsinformatie

Whiteboardshop.nl is de online specialist op het gebied van whiteboards en accessoires. Service is bij Whiteboardshop.nl een belangrijke pijler. Pas als u tevreden bent kunnen wij dat ook zijn.

Bij www.whiteboardshop.nl vindt u alle mogelijke soorten en maten whiteboarden. Tegen zeer scherpe tarieven kunnen wij zelfs borden op maat laten maken of laten voorzien van bedrukking in kleur of zwart/wit.

Heeft u vragen omtrent een van onze producten of services dan staan wij u graag te woord met ee
Adres
Munnekeburenstraat 33