Voldoende keuze tegen een goede betaalbare prijs. Mits op voorraad binnen enkele dagen binnen

Snelle service en pakketjes komen verzorgd aan.

De website is misschien wel aan een make-over toe ;)

Goed netjes afgeleverd

Als de levering wat later wordt, even laten weten.

Reactie Whiteboardshop.nl:

We werken aan een automatische update in ons systeem. Zodra een order een andere verzenddatum krijgt dan verwacht dan gaat er een mail uit met de reden en de verwachte nieuwe datum van verzenden.

Bedankt voor het doorgeven in deze review.

Goede service!

Kapotte stiften, vreemde mail over bezorging

Producten checken

Reactie Whiteboardshop.nl:

Bedankt voor de review. De mail is wellicht vreemd in uw ogen, maar is bedoeld om u te waarschuwen tegen schade door transport.

Als het pakket (in dit geval een glazen planbord) al zichtbare schade heeft aan de buitenkant heeft dan is de kans groot dat het glas gebroken is. Hoort u ook het glas nog eens dan weet u het zeker. In dat geval vragen wij in de bevestigingsmail of u het pakket wilt weigeren.

Neemt u als klant het pakket wel aan dan weten wij niet of het defect was bij aankomst of dat u het per ongeluk heeft laten vallen. De vervoerder gaat in dit geval altijd vrijuit want die heeft in goede orde een pakket afgeleverd.

Door dus vooraf goed alert te zijn door onze mail worden veel problemen voorkomen.

De markers zijn op basis van krijt die dienen eerst minimaal een minuut te worden geschud. (zie gebruiksaanwijzing op de sleave van de marker) Daarna dient u herhaaldelijk de punt in te drukken tot de inkt gaat vloeien. Doen ze het dan nog niet dan graag even een bericht aan de klantenservice zodat wij nieuwe markers kunnen sturen.

Positieve ervaring. Snelle en goede service.

Net product en goed verpakt.

Er was iets mis gegaan bij de whiteboardshop waardoor de levering niet de eerstvolgende werkdag werd bezorgd. Pas nadat ik heb gebeld, hebben ze de levering alsnog in gang gezet.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Door een interne fout is de order inderdaad niet direct verwerkt. Niet handig en weer en leermoment om dit traject nog beter te stroomlijnen.

Snelle en correcte levering

Veerle Clays

Duidelijke website en makkelijk om te bestellen.

De "bezorger" heeft onze bestelling op het verkeerde adres geleverd en ben het daar uiteindelijk zelf gaan halen!! Zelfs op het verkeerde adres heeft de bezorger onze bestelling gewoon in hun tuin achter gelaten.

Reactie Whiteboardshop.nl:

Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het zeer teleurstellend dat de vervoerder dit niet beter heeft opgelost. Wel super dat u zelf bereid was om het op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

H.C ten Woude

Kwaliteit uitstekend product
Levering prima en snel.

Hey inpakken om te versturen zou iets beter kunnen.