anonymous

Eerste bestelling was beschadigd aangekomen, maar prima opgelost door direct een nieuwe op te sturen. Goede service!

Snelle levering maar het bord was geknikt. Gelukkig kon ik het terugbuigen maar er bleef een knikje zichtbaar.

Onze bestelling werd binnen 24 uur geleverd, helaas had het schade opgelopen tijdens het transport. Geen punt, alweer binnen 24 uur werd een vervangend exemplaar geleverd. Super!

Whiteboardenstore beviel prima. Vervoersbedrijf waar jullie mee werken echter niet. Pakket was onder de tuindeur doorgeschoven, dit is een traliehek, dus pakket voor iedereen te zien en mee te...

Spencer

Goede prijs, netjes afgeleverd in de kamer waar deze wordt opgehangen. Wel een dagje later dan aangegeven.

g.van heiningen

Sorry maar m,n commentaar is op de verkeerde side gedaan en de bestelde kurkbord heeft u nog niet kunnen leveren
van Wege een levering aan u die pas op het einde van de maand komt .

gus van heiningen

Redelijk goed [ het banking system is niet echt user frendly ] het artikel hout olie is echter erg goed ,
jammer dat de besteldienst ondanks het goede adres op het packet ; het in een totaal...

M.J.Vernooijs

Werd erg prettig afgehandeld

Ryan Donokarijo

Ik was verrast dat mijn whiteboard in het weekend geleverd werd, snelle service en ik ben enorm tevreden met mijn whiteboard.