Wacht nog steeds op mijn bestelling

ik weet niet waarom het mis is gegaan maar vind het erg jammer dat we nog steeds wachten op het whiteboard

Reactie Whiteboarddeal.nl:

De eerste levering is zoekgeraakt bij de vervoerder zoals al met u besproken. Enkel de accessoires werden geleverd. De 23 is er een nieuwe verzonden die zou vrijdag of vandaag uiterlijk afgeleverd... De eerste levering is zoekgeraakt bij de vervoerder zoals al met u besproken. Enkel de accessoires werden geleverd. De 23 is er een nieuwe verzonden die zou vrijdag of vandaag uiterlijk afgeleverd worden.
Helaas gaat er aan vooraf dat er een officieel onderzoek wordt ingesteld om te kijken of het idd zo is dat het zoek is. Dat kost helaas altijd een paar dagen extra in de levertijd.
Als het goed is zal het na vandaag weer opgelost zijn doordat de nieuwe dan keurig is geleverd. Is dat vandaag om 17:00 nog niet zo stuur ons dan even een mail naar info@ifm-ecom.nl of whats app naar 0521750376

Danny da Silva, LV Shipping & Logistics BV

Zeer goede en snelle levering.

Een intuïtieve website.

Judy van Dorst

Geen verbeterpunten

Top

is prima

Ik kreeg een whiteboard van mindere kwaliteit geleverd, en een ezel waarvan de poten enigszins doorbuigen als je er iets op zet. Ik heb teveel moeite moeten doen om de klantenservice te bereiken en... Ik kreeg een whiteboard van mindere kwaliteit geleverd, en een ezel waarvan de poten enigszins doorbuigen als je er iets op zet. Ik heb teveel moeite moeten doen om de klantenservice te bereiken en de site gaf onvoldoende duidelijkheid over retouren. Ik kon via Facebook nog wel contact krijgen en ben toen wel netjes geholpen, alhoewel de verklaring dat magazijn medewerkers een willekeurig ander product opgestuurd hadden en de zwakke bezetting van de klantenservice mijn vertrouwen niet vergroten. Ik heb het bedrag van het whiteboard teruggekregen zonder het retour te hoeven sturen, dit is wel fijn geregeld.

Vermeld de openingstijden van de klantenservice; zorg dat er voldoende medewerkers zijn om de telefoon op te nemen; maak duidelijk op welke termijn er gereageerd zal worden op een terugbel verzoek... Vermeld de openingstijden van de klantenservice; zorg dat er voldoende medewerkers zijn om de telefoon op te nemen; maak duidelijk op welke termijn er gereageerd zal worden op een terugbel verzoek of email; vermeld het email adres waar retouren aangevraagd kunnen worden.

Lynx

In eerst instantie goed, ik wacht alleen al best lang op een nalevering

track en trace

Minder verzendkosten

Conny

Ik heb hier o.a magneten gekocht. En omdat ik mijn bestelling niet goed had ingevoerd hierover gebeld. Kon toen de bestelling nog wijzigen. Dankjewel

Heb geen verbeter punten. Kon allen de magneten moeilijk vinden die ik zocht.

van der Sluijs

Zeer goed! alles correct en duidelijk geregeld.

BakerWare

Een aantal grote whiteboards besteld, snel geleverd voor een goede prijs.

Rondom rand bescherming in shuim ipv stukjes om de x cm.