Cor de Regt

Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben... Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben opgesteld was gewoon precies zoals de boot is. De eerste koper echt goed begeleid en het is meteen een deal geworden. Super gedaan, bedankt!

Duidelijke afspraken, eerlijk advies en altijd meteen antwoord, ook 's-avonds.

Luc en Rit Vroom-Cools

Fantastisch!

Vriendelijke en vlotte communicatie.

Hier kunnen wij echt niets opmerken.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via een flyer bij het tijdschrift "Varen"

Mikkel

Very flexible and very good communication.
Nice presentation on the homepage

KlaasVaart

Heel positief. Deurtjes werden goed dichtgemaakt bij de onderhandeling/gespreken met de potentiele koper.

Zie hierboven.

Geen.

e.kleynenberg

Als makelaar van de verkoper trad WWY Limburg op.

Dhr Priem is zeer klantgericht en heeft zijn ervaring goed gebruikt.

Via Boten te koop.nl

Rob

Zeer correcte en vakkundige begeleiding, bij de aankoop van mijn nieuwe boot.

Erg klantgericht,, meedenkend.

De enige tip die ik zou kunnen bedenken is vooral niets te veranderen.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de folder uit het blad Zeilen

Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril... Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril afzetten). In het nieuwe vaarseizoen hebben we de vraagprijs scherper neergezet en uiteindelijk een realistische prijs gekregen, waarbij de nieuwe koper ook een stukje TLC op zich neemt. Bezichtigingen en onderhandelingen zijn uitstekend verlopen.

Kennis van de markt, internationale klantenkring, doorzettingsvermogen, om de verkoop te laten slagen, ook als het even tegen zit.

Presentatie schepen op locatie is wat rommelig.

Google, positieve referentie WSV Noordschans mede clublid

Pim Verburg

Zeer prettige samen werking
Correct en snel gehandeld

De zeer prettige communicatie met Robert de Vries.
De deskundige adviezen en het adequaat handelen.

Via Havenmeester

Mark

Prima service!

Google

Piet Broertjes

Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen... Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen van de verkoop via jachtmakelaar White Whale ons veel voordelen heeft geboden.

Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract,... Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract, verkoopovereenkomst en akte van levering is prima in orde. De financiële afhandeling is correct, soepel en snel afgehandeld.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Eigenlijk min of meer toeval. Ik heb lukraak bij White Whale te Willemstad aangeklopt en werd er direct prettig te woord gestaan en addequaat geholpen.