Dennis

Fijn bedrijf dat snel accuraat en vriendelijk is met zijn reacties. De hele afhandeling van de aankoop van een schip met White Whale is perfect te noemen. Een aanrader! Ook na de aankoop was er nog... Fijn bedrijf dat snel accuraat en vriendelijk is met zijn reacties. De hele afhandeling van de aankoop van een schip met White Whale is perfect te noemen. Een aanrader! Ook na de aankoop was er nog interesse in hoe de vaart etc. verlopen waten.

Snel vriendelijk en accuraat.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via een andere site waarop schip via hun te koop stond.

JH van Eijkelenburg

Grote kennis van zaken. Kontakten met Tim Grotendorst verliepen steeds perfect.
Zeer aan te bevelen voor het verkopen van je schip.

Snelle reaktie op mijn vragen

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via Google enz

Wir hatten das große Glück von Ron Priem von White Whale in Kinrooi betreut zu werden. Alle Vereinbarungen würden eingehalten, er hat für einen netten Kontakt zwischen uns und den Verkäufern... Wir hatten das große Glück von Ron Priem von White Whale in Kinrooi betreut zu werden. Alle Vereinbarungen würden eingehalten, er hat für einen netten Kontakt zwischen uns und den Verkäufern gesorgt. Wir fühlten uns rundum gut betreut! Ron hat uns Kontakte vermittelt, ist mit uns zum Hafenbüro und hat noch selber Hand angelegt als wir das Boot winterfest gemacht haben. Danke Ron! Wir freuen uns schon auf ein Wiedersehen wenn wir das Boot Ende März abholen.

Frits

Very helpfull brokerage firm. As I had a trade-in ship they where very creative in finding a solution for both the seller as myself.

Johan

Bedankt voor de vlotte verkoop van mij Linssen. Ondanks een zeer veeleisende koper en wat tegenslag bij de keuring hebben jullie de transactie uitstekend gerealiseerd. Ook de regelmatige... Bedankt voor de vlotte verkoop van mij Linssen. Ondanks een zeer veeleisende koper en wat tegenslag bij de keuring hebben jullie de transactie uitstekend gerealiseerd. Ook de regelmatige terugkoppeling en de erg mooie fotoreportage geven veel vertrouwen in jullie ervaring en kennis. Zeker een aanrader en zeker ook tot een volgende keer.

Maurice

Wij hebben onze boot via WWY aangekocht in 2011 en waren toen al zeer tevreden met hun dienstverlening.
Nu wij wegens gezondheidsredenen onze boot weer moeten verkopen hebben wij zonder aarzeling weer van hun diensten gebruik gemaakt. En met succes.
De makelaars weten waarmee ze bezig zijn.
Met hun vestiging in Limburg hebben zij een goede zet gedaan.
Dankjewel Tim en vooral Ron!!

Pieter

Door de uitgebreide informatie die we kregen van Frans Bennekens, durfden we het aan om ongezien een Sealine aan te schaffen die in Zuid Spanje lag. Frans heeft ervoor gezorgd dat de boot gereed... Door de uitgebreide informatie die we kregen van Frans Bennekens, durfden we het aan om ongezien een Sealine aan te schaffen die in Zuid Spanje lag. Frans heeft ervoor gezorgd dat de boot gereed werd gemaakt voor transport, papierwerk geregeld, alles. We bedanken Frans zeer voor de goede service

G. Orlandelli

Bought a boat in Holland via White Whale Yachtbrokers

Het was een heel aangename samenwerking

Rob Itter

White Whale assisted us in the sale of our sailing-boat, a Victoire 1044. We had contacts with them during a year.