KlaasVaart

Heel positief. Deurtjes werden goed dichtgemaakt bij de onderhandeling/gespreken met de potentiele koper.

Zie hierboven.

Geen.

e.kleynenberg

Als makelaar van de verkoper trad WWY Limburg op.

Dhr Priem is zeer klantgericht en heeft zijn ervaring goed gebruikt.

Via Boten te koop.nl

Rob

Zeer correcte en vakkundige begeleiding, bij de aankoop van mijn nieuwe boot.

Erg klantgericht,, meedenkend.

De enige tip die ik zou kunnen bedenken is vooral niets te veranderen.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de folder uit het blad Zeilen

Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril... Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril afzetten). In het nieuwe vaarseizoen hebben we de vraagprijs scherper neergezet en uiteindelijk een realistische prijs gekregen, waarbij de nieuwe koper ook een stukje TLC op zich neemt. Bezichtigingen en onderhandelingen zijn uitstekend verlopen.

Kennis van de markt, internationale klantenkring, doorzettingsvermogen, om de verkoop te laten slagen, ook als het even tegen zit.

Presentatie schepen op locatie is wat rommelig.

Google, positieve referentie WSV Noordschans mede clublid

Pim Verburg

Zeer prettige samen werking
Correct en snel gehandeld

De zeer prettige communicatie met Robert de Vries.
De deskundige adviezen en het adequaat handelen.

Via Havenmeester

Mark

Prima service!

Google

Piet Broertjes

Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen... Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen van de verkoop via jachtmakelaar White Whale ons veel voordelen heeft geboden.

Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract,... Correct, vriendelijk, goede samenwerking, punctueel, zakelijk, gevoel voor de bal, korte communicatielijnen, snel reageren, goed doseren, recht door zee. Het papierwerk zoals contract, verkoopovereenkomst en akte van levering is prima in orde. De financiële afhandeling is correct, soepel en snel afgehandeld.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Eigenlijk min of meer toeval. Ik heb lukraak bij White Whale te Willemstad aangeklopt en werd er direct prettig te woord gestaan en addequaat geholpen.

coppens

Vanaf de 1e minuut hebben wij zo,n goede ervaring gehad met dit bedrijf!
onze mooie zeilboot is in 5 weken verkocht,met dank aan Tim.

Tim heeft ons steeds op de hoogte gehouden .en zat overal achteraan ook om de verkoop vlot te laten verlopen.

via google de website
het sprak ons direct aan.

Rony

Vriendelijk en correct

google

Jos en trudy

Wij hebben vanaf de eerste minuut zo fantastisch samen gewerkt, met Tim, en raden iedereen dit bedrijf aan!
GRote klasse en kennis van zaken en vooral vriendelijkheid voorop. BInnen 4 weken was onze zeilboot verkocht,Tim je bent een kanjer!

Vriendelijkheid en kennis van zaken en communicatie!!

Google, website