D. Mulder

Uitstekende behandeling door Ron Priem, White Whale Limburg. Professioneel, terzake kundig, accuraat en punctueel.

Professioneel, accuraat, punctueel. Uitstekende begeleiding gedurende het totale verkoopproces incl. keuring. Ron Priem bracht rust on het verkooptraject.

Vis Botentekoop.nl

Kees Meeuwsen

White Whale Yachtbrokers Kantoor Limburg, Ron Priem. Een openbaring: wat een inzet! Ruim oprijd voor een afspraak, vriendelijk, deskundig en stelt je gerust.

Deskundigheid, inzet bij bezichtiging, PRACHTIGE foto’s en alles op schema. Komt alle afspraken na en doet goede marktwaarde bepaling.

Onmogelijk

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Het viel op dat WWY Kantoor Limburg, Ron Priem bij ons in de haven zoveel boten verkocht, zelfs als ze al bij andere makelaars te koop waren geweest en daar uit frustratie waren vertrokken.

Robert H. G.

Excellent! We got an outstanding support buying our new ship.

competenc, a very personal and reliable advice assosiatet with a comprehensive support

non

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

via the advert on the webpage

Jan

Ondanks een teleurstellende afgebroken aankoop in 2020 heeft WWY het schip in maart 2021 succesvol verkocht.

Goed netwerk, enthousiaste en optimistische houding, veel aandacht en bezichtigingen, goed bereikbaar en adviserend

De verkoopovereenkomst geeft te veel ruimte voor de aankoper en verkopende partij om uit een voorlopige koopovereenkomst te stappen. Dit geeft weinig houvast om eventueel tot een acceptabele... De verkoopovereenkomst geeft te veel ruimte voor de aankoper en verkopende partij om uit een voorlopige koopovereenkomst te stappen. Dit geeft weinig houvast om eventueel tot een acceptabele schikking te komen.

Website

K van der Meulen

Bijzonder goed.

Afspraak is afspraak, snel en accuraat, fantastische afwerking en begeleiding.

Geen verbeter punten, zo doorgaan.

Via familie

Gerry Dessing

Zeer positief en correct

Goede communicatie

Nvt

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via de aankoop van ons schip

Martin Ros

Ik/wij zijn de koper van een schip en wij zouden als verkoper denk ik niet snel kiezen voor White Whale.

Back-office, reageert snel en pakt zaken op. Makelaar matig.

Geld voornamelijk voor de makelaar luistert niet goed, interpreteert zaken verkeerd, komt afspraken niet volledig na, komt niet optijd.

Als koper van een schip

Simone van der Gouw

Erg professioneel, bijzonder behulpzaam. Goede raad en advies. Dit was bijna 24/7. Na een moeilijke start steeds opgebeurd door positiviteit van de heer Guido van den Berg.

Wereldwijde advertenties en een 100% inzet van Guido van den Berg.

nvt.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Wij hebben zelf naar informatie gezocht op internet. White Whale Yacht brokers kwam heel goed naar voren.

Christian Muyls

WWY Enkhuizen heeft mijn emotionele problemen die de verkoop van mijn boot met zich meebracht heel goed en geduldig opgevangen. Ook na de verkoop had ik hun ondersteuning nodig.

Geduld en rust, goede ondersteuning

Verkoper attent maken hoe je boot op te smukken

Via een zeilvriend

Mikael Nuotio

Very good. I sold my sailing boat remotely because of the COVID-pandemic. Service was really professional and I didn’t need to worry about anything. 10 / 10 points.