Ruud van Wiltenburg

Zowel bij aankoop als verkoop nu tweemaal meer dan tevreden over de geboden service en afhandeling !
Oprechte adviezen en zorgvuldige ondersteuning ervaren in een branche waar emotie en zakelijk belang soms gevoelig ligt.

Persoonlijke behandeling en vakkundige adviezen.
Ondanks drukke agenda, alle tijd nemen voor de koper én verkoper.

Tip: Zorg dat het zo blijft !

Via Rem Schuijt (expert)

Family S. from Germany

We engaged WWY for selling our sailyacht, a Beneteau Oceanis from 2006.

Jan Willem Kemper

Pleasant, to the point, efficient and fast

Peter Groeneboom

Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Omdat er maar 1 foto en zeer weinig informatie was heb ik via het websiteformulier 2x om meer foto’s en informatie gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Met een zeiljacht adverteren zonder relevante informatie en met 1 foto is natuurlijk al niet handig maar klantvragen niet beantwoorden geeft de indruk dat men niet veel moeite wil nemen om te verkopen.
Voor de eigenaar van dit jacht is het ook niet netjes want deze betaalt een flink bedrag aan makelaarskosten maar krijgt een slechte service.
Daarom vind ik Enno Dijkstra van White Whale uit Sneek een slechte jachtmakelaar en heb niet langer belangstelling voor dit jacht

zie tekst

via Botenbank

Arthur

Super goed bedrijf en erg integere mensen. Robbert en Petra doen echt hun best voor je. Zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen die een boot wil kopen of verkopen. Toppers zijn het!!!

Ze staan altijd met je in verbinding en bellen je om je op de hoogte te stellen als er iets is.

Nee vooral zo doorgaan. Het is een zeer goed bedrijf met veel kennis en ervaring.

Via een vriend.

Ton Hovens

De ervaring met White Whale Yachtbrokers Limburg is erg positief vooral Ron Priem weet waar hij het over heeft

Goed advies
Bij keuring de hele dag aanwezig
Goed overleg

In de Haven

Jan Hovens

Uitstekende ervaring met Ron Priem van limburg.white whale Yachtbrokers. Alles ging snel, vriendelijk en accuraat, binnen 10 dagen had ik al contact met de huidige koper.

Vriendelijk, rustig en duidelijk

via Frans van Kuyk, Yachting, Wessem

Beckers Michel

Professioneel. Behulpzaam en zeer vriendelijk bijgestaan voor White Whale Limburg door Ron Priem.

Zeer goed op de hoogte.

Nihil

Via de haven.

Stephen Mcwilliams

All good

D. Mulder

Uitstekende behandeling door Ron Priem, White Whale Limburg. Professioneel, terzake kundig, accuraat en punctueel.

Professioneel, accuraat, punctueel. Uitstekende begeleiding gedurende het totale verkoopproces incl. keuring. Ron Priem bracht rust on het verkooptraject.

Vis Botentekoop.nl