Eric & Yvonne

Prima ervaringen met White Whale Limburg. Snel en duidelijk antwoord op alle vragen. Ron denkt met beide partijen mee en zorgt naast een juridisch sluitend verhaal voor een informeel contact tussen... Prima ervaringen met White Whale Limburg. Snel en duidelijk antwoord op alle vragen. Ron denkt met beide partijen mee en zorgt naast een juridisch sluitend verhaal voor een informeel contact tussen koper en verkoper. Boot is gezamenlijk naar de andere kant van het land gevaren en we hebben er goede vrienden bijgekregen.
Ga zo door.

Zeer snel antwoord op alle vragen.
Goed concurerend voorstel voor verzekering.
Geen verkoper die tussen de partijen in blijft zitten maar ze juist samenbrengt.
Openhartig en...
Zeer snel antwoord op alle vragen.
Goed concurerend voorstel voor verzekering.
Openhartig en informatief.

Neem de manier van werken van vestiging Limburg over bij andere locaties.

Botentekoop

Dirk

Wir haben dank Ron Priem von White Whale Limburg - vermutlich in Rekordzeit - unsere Fairline Targa 31 verkaufen können. Ron ist ein sehr versierter, stets lockerer und freundlicher Makler, der den... Wir haben dank Ron Priem von White Whale Limburg - vermutlich in Rekordzeit - unsere Fairline Targa 31 verkaufen können. Ron ist ein sehr versierter, stets lockerer und freundlicher Makler, der den Verkauf lebt und liebt. Wir als Verkäufer haben uns sehr gut aufgehoben gefühlt und wissen, dass es den glücklichen Käufern genauso ging. Sollten wir uns nochmal zu einem Bootswechsel entscheiden werden wir ganz sicher wieder Ron die Abwicklung überlassen. Vielen lieben Dank nochmal an Ron und die Profis von White Whale!

Über Freunde

Wim Houben

Wij hebben onze SK kotter 1100 OK via White Whale verkocht. Onze contact persoon was Ron Priem. Wij zeer tevreden over de samenwerking.

Duidelijke afspraken.

Ga zo door.

Persoonlijk benaderd.

Ron Peppenster

Onze ervaring met jachtmakelaar Ron Priem is meer dan uitstekend. Vanaf het eerste contact steeds duidelijke uitleg over hoe ze werken en wat ze doen. Alles netjes op papier. Ook naar de koper toe... Onze ervaring met jachtmakelaar Ron Priem is meer dan uitstekend. Vanaf het eerste contact steeds duidelijke uitleg over hoe ze werken en wat ze doen. Alles netjes op papier. Ook naar de koper toe zag ik dat hij dit deed. Heldere communicatie en duidelijke afspraken. Ons schip was binnen 6 weken verkocht. Tijdens de proefvaart, waar hij bij was, heeft hij zowel ons als de koper steeds uitgebreid geïnformeerd. Ik dan deze makelaar dan ook van harte aanbevelen.

Heldere duidelijke afspraken. Snel reageren en voldoende informatie gegeven.

Geen, uitstekende makelaar.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Ik heb Dhr Priem in een haven ontmoet.

Arnoud van Breukelen

Wij hebben gewoonweg een zeer goede ervaring met White Whale.
Vriendelijk, eerlijk en transparant optreden en een goede afhandeling van de koop.

Vooral het transparante eerlijke optreden van Pieter Pepping van White Whale Vinkeveen was mij op het lijf geschreven.
Op ieder moment van de dag, indien nodig, kon ik contacten om een en...
Op ieder moment van de dag, indien nodig, kon ik contacten om een en ander door te nemen.

Het schip dat wij hebben aangekocht was erg vies aan de buitenzijde en in de kuip. Als echte bootjesmensen keken wij hier wel doorheen. Potentiële kopers die nog niet zoveel affiniteit hebben met... Het schip dat wij hebben aangekocht was erg vies aan de buitenzijde en in de kuip. Als echte bootjesmensen keken wij hier wel doorheen. Potentiële kopers die nog niet zoveel affiniteit hebben met watersport kan een vieze boot wellicht een belemmering vormen de boot aan te schaffen.

Via Yachtfocus en Googlen

Arjan

White whale limburg, Ron Priem
Good job done!

Prettig mens, direct, correct, betrokken en deskundig.

Empathisch vermogen naar zowel opdrachtgever als(mogelijke) kopers. Gedrevenheid om partijen bij elkaar te brengen.

Zou ik niet weten.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Winterberging, tijdens klussen toevallig ontmoet.
Voor ons was hij ondernemer en als je het zo ziet was er géén medewerker

Zeer plezierig contact bij de aankoop van onze boot

Het overleg, het creëren van mogelijkheden om iets te regelen

Yachtfocus

Zeiljacht verkocht.

Zeer prettige samenwerking, goede adviezen en vlotte communicatie.

Niet

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

In haven waren eerder schepen verkocht door WWY. Mijn voorwaarde voor een makelaar was, dat de boot in eigen haven kon blijven. Eerste informatie via webside.

Gordon Ross

We have today that we are delighted in the professional service that we receive from White Whale yachtbrokers and in particular our broker Frans Bennekers who was excellent and professional to deal... We have today that we are delighted in the professional service that we receive from White Whale yachtbrokers and in particular our broker Frans Bennekers who was excellent and professional to deal with.
We would consider him as a friend and he did everything to make the complicated buying process as easy as is possible and this he is an asset to your company.
We would have no hesitation of recommending your company to anyone think of buying a boat.
Thanks to you all.
Kind Regards