J. Burgmans

Voor de tweede keer heeft White Whale (filiaal Willemstad) een boot van mij verkocht. Wat me wederom verbaasde, is dat de kijkers echt uit heel Europa komen. Jullie grondige internationale aanpak op... Voor de tweede keer heeft White Whale (filiaal Willemstad) een boot van mij verkocht. Wat me wederom verbaasde, is dat de kijkers echt uit heel Europa komen. Jullie grondige internationale aanpak op internet (mooie nieuwe website overigens) en de diverse kantoren door heel Europa is echt een top prestatie. Ook de onderhandelingen, de contracten en de afwikkeling wederom tot in de puntjes verzorgt. Ondanks dat, rekenen jullie een stuk lagere courtage dan andere grote makelaardijen. Ik kan iedereen echt van harte aanbevelen met White Whale in zee te gaan voor de verkoop van een boot.

Internationale netwerk, grondig, altijd bereikbaar, ook laat in de avond.

E. Lagerweij

Omdat mijn eigen pogingen om mijn Koopman 35 te verkopen op niets uitliepen, heb ik in januari 2015, op advies van een jachtexpertise adviseur, contact opgenomen met White Whale Yachtbrokers in... Omdat mijn eigen pogingen om mijn Koopman 35 te verkopen op niets uitliepen, heb ik in januari 2015, op advies van een jachtexpertise adviseur, contact opgenomen met White Whale Yachtbrokers in Enkhuizen. De heer Robert de Vries, jachtmakelaar, heeft daarop mijn boot vakkundig beoordeeld en op waarde getaxeerd en ter verkoop wereldkundig gemaakt. De wijze, waarop dit geschiedde, was voor mij vertrouwenwekkend. Dit heeft geresulteerd in 11 bezichtigingen tot juni 2016. Deze werden altijd in aanwezigheid van de makelaar begeleid.
De uiteindelijke verkoop werd op een prettige en correcte wijze afgehandeld, zowel qua formaliteiten als onderhandelingen en financieel. Hoewel ik, gelet op mijn leeftijd, nooit meer een boot ter verkoop zal aanbieden, ben ik zeer tevreden over de begeleiding van deze makelaar hierbij.

Prettige en correcte werkwijze

Rein Mulder

We hebben dit als zeer prettig ervaren, onze eerste contact liep Taco en daarna zijn we verder gegaan met Tim, bij beiden hebben we er een goed gevoel aan overgehouden.

Correct en snel antwoord op vragen

Via internet

J. Klein

Wat een fijn bedrijf om daar je boot te verkopen/kopen. Serieus team met grote kennis van de markt.

Gaven het gevoel volop met onze boot bezig te zijn - en deden dat ook.
White Whale kunnen wij U zeker aanraden bij de bemiddeling en verkoop van Uw boot!!!!

GA ZO DOOR!!!!!!!!

Folder bij het blad ZEILEN

Robert

White Whale Yachtbrokers - Willemstad heeft in de afgelopen jaren meerdere boten voor mij verkocht. Beide verkopen verliepen professioneel, correect en bovenal snel (<3mnd).

White Whale...

White Whale beschikt blijkbaar over het juiste aanbod van kandidaat-kopers !!

Professionaliteit, betrouwbaarheid, snelheid

Jachthaven in Willemstad

Eric

Bonne expérience pour un premier achat d'un voilier à l'étranger.

Bruno Letor

Goed geen probleem

Afspraken worden 100% nagekomen

Via collega watersporters

Capt D Fickling

Very professional and helpful. Gave good advice and guidance to find the right boat for us. Managed the sales process smoothly and communicated effectively across different languages and countries.

Wout Voorthuyzen

White Whale heeft mij op een niet opdringerige, rustige en zeer toegankelijke manier bijgestaan bij de verkoop van mijn zeiljacht. Alles is in goed overleg geregeld en regelmatig is de ervaring van... White Whale heeft mij op een niet opdringerige, rustige en zeer toegankelijke manier bijgestaan bij de verkoop van mijn zeiljacht. Alles is in goed overleg geregeld en regelmatig is de ervaring van Guido v.d. Berg te pas gekomen bij het nemen van beslissingen

Kennis van de markt, goede toegankelijkheid, billijke vaste prijs voor bemiddeling.

I.h.a. zou ik de presentatie van de koopwaar wat smeuiger en boeiender maken dan een opsomming van de kale feiten. Het gaat uiteindelijk bij varen om de 'beleving'!
Ik zou ook wat vaker...
Ik zou ook wat vaker spontaan gebeld willen worden voor tussentijdse evaluatie en het tonen van belangstelling.

Zoeken op Internet

Maike H.

Robert de Vries von White Whale Yachtbrokers hat sich sehr engagiert um den Verkauf unseres Schiffes bemüht. Er war uns bei der Abwicklung des Verkaufes und der Kommunikation mit dem Käufer eine... Robert de Vries von White Whale Yachtbrokers hat sich sehr engagiert um den Verkauf unseres Schiffes bemüht. Er war uns bei der Abwicklung des Verkaufes und der Kommunikation mit dem Käufer eine große Hilfe, insbesondere da das Schiff, der Käufer und der Verkäufer aus verschiedenen Ländern kamen. Der Kontakt mit dem Makler war sehr nett und persönlich und er ist super auf unsere Bedürfnisse eingegangen. Danke für alles!