Whello

9.7/10
9.9/10
9.9/10

Michael

Whello denkt echt met je mee met de verschillende specialisten binnen hun bedrijf.

Service

Timo

Whello doet nu al een tijd verschijdende aspecten van onze online marketing. De resultaten zijn beter dan onze meest gunstige projecties. Onze ervaring is dat hoe meer inkijk ze hadden in "onze... Whello doet nu al een tijd verschijdende aspecten van onze online marketing. De resultaten zijn beter dan onze meest gunstige projecties. Onze ervaring is dat hoe meer inkijk ze hadden in "onze keuken" hoe beter de resultaten werden. Inmiddels zijn ze onmisbaar voor onze business.

Betrouwbaar. Snel. Flexibel. Inhoudelijk uitmuttend.

Robin / Antenna Groep

Whello is een ontzettend fijne, betrouwbare partner op het gebied van online marketing. Ze denken altijd met je mee, nemen de tijd voor je en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de... Whello is een ontzettend fijne, betrouwbare partner op het gebied van online marketing. Ze denken altijd met je mee, nemen de tijd voor je en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt. Al met al is Whello voor ons de perfecte keuze geweest!

- Betrokken
- Verstand van zaken
- Geen snelle jongens, ze zijn gewoon 'normaal' en betrouwbaar!

Bereikbaarheid is telefonisch niet altijd top.

Nederlands Congres Bureau

Wij zijn als Nederlands Congres Bureau zeer te spreken over de diensten van Whello. Er wordt erg goed naar je wensen geluisterd, Whello komt met suggesties en stels zicht ten alle tijden flexibel... Wij zijn als Nederlands Congres Bureau zeer te spreken over de diensten van Whello. Er wordt erg goed naar je wensen geluisterd, Whello komt met suggesties en stels zicht ten alle tijden flexibel op.

Goed advies, Whello komt met voorbeelden uit de praktijk. Zeer flexibel, leveren altijd!

TandartsJordaan

Via via kwamen wij in contact met Whello. In eerste instantie om onze online advertenties te verbeteren, gaandeweg is de relatie veel uitgebreider geworden. Dit heeft alles te maken met de kwaliteit... Via via kwamen wij in contact met Whello. In eerste instantie om onze online advertenties te verbeteren, gaandeweg is de relatie veel uitgebreider geworden. Dit heeft alles te maken met de kwaliteit van de dienstverlening die wij keer op keer ervaren. Bij whello werken no nonsense mensen met een "can do" instelling die ook nog eens zeer veel verstand van zaken hebben. Whello is voor ons bedrijf een waardevolle partner.

- verstand van zaken
- meedenkend
- fijne en betrouwbare mensen

een tevreden klant

Een uitstekend internetmarketingbureau - werkelijk niets negatiefs over te bedenken

prima bedrijf met heldere communicatie; iets wat je altijd zoekt maar in deze wereld niet makkelijk vindt

zoals gezegd: werkelijk niets op aan te merken

Lewis+Humphreys

Inmiddels een hele fijne, maar vooral relaxte, samenwerking opgebouwd met Whello. Als je op zoek bent naar een ervaren technische partij op het gebied van Wordpress moet je hier zijn!

De zelfstandigheid in het technisch uitwerken van producten. Voor ons als design bureau is er niets fijner dan een 1 op 1 vertaling van het ontwerp op het web.

Toppers!

Whello snapt hoe het werkt en is een betrouwbare integere partner!

MotionPark

Snelle service als je er om vraagt

Ideaalcatering

Zeer positief. Whello is te omschrijven als een zeer flexibel en professioneel.

Flexibiliteit, professionaliteit en vooral gezelligheid

- op dit moment niet