Lize

Ik ben via Werkspot door Michel van Klaveren (M. van Klaveren Elektrotechniek) opgelicht. Michel van Klaveren heeft misbruik gemaakt van mijn onwetendheid wat een dure les van 1100 euro is... Ik ben via Werkspot door Michel van Klaveren (M. van Klaveren Elektrotechniek) opgelicht. Michel van Klaveren heeft misbruik gemaakt van mijn onwetendheid wat een dure les van 1100 euro is geweest.

Toelichting:
M. van Klaveren zei dat hij de klus die ik op Werkspot heb geplaatst voor 400 euro kon uitvoeren en direct kon komen. Bij aankomst was er plots heel veel meerwerk en zou dit 1100
euro kosten. Ik moest dit direct betalen. Door druk op het werk, een verbouwing met een deadline en stommiteit heb ik toegezegd. Binnen 2 uur was hij weg. Ik bleef met een vervelend gevoel achter en heb M. van Klaveren de volgende dag gebeld en een vervelend gesprek volgde want "ik wist er niks vanaf"

Dezelfde week vielen mijn groepen uit en heb ik via via een professionele elektricien en een gepensioneerde elektrisch gevraagd te komen. Zij vertelde mij dat het werk niet correct en gevaarlijk was uitgevoerd en het maximaal 400 euro zou kosten (bij correcte installatie). Er waren o.a. 3 groepen op 1 aardlek aangesloten. Ik heb een compensatie van 500 euro gevraagd. De afgelopen 3 maanden blijft, ondanks herhaaldelijke vriendelijke mails, enige reactie uit. Het was een dure les waarin ik bestraft ben omdat ik te snel wilde en uitging van het vertrouwen.

Via werkspot krijg ik een reactie dat zij niks kunnen betekenen.

Ik doe een melding enerzijds om mensen erop te wijzen hoe zij met werkspot moeten omgaan en anderzijds voor M. van Klaveren te behoeden.

Bkz buurtklus enzorg

Betrouwbaar,komt afspraken na,harde werker,heel sociaal.

Diekema

Zeer slecht.
Ze verifieren helemaal niks. Willen alleen maar geld verdienen.

Rodney

Oplichters!!! Letterlijk fraude, ze kunnen zelf klussen eropzetten 10 vakmensen reageren en verwijderen weer de advertentie maar vervolgens wel al 10 x geld geïncasseerd bij de vakman. 9 van de 10... Oplichters!!! Letterlijk fraude, ze kunnen zelf klussen eropzetten 10 vakmensen reageren en verwijderen weer de advertentie maar vervolgens wel al 10 x geld geïncasseerd bij de vakman. 9 van de 10 reageren niet eens meer nadat je ze de prijs hebt opgegeven, het idee was leuk, de uitvoering belachelijk

Schildersbedrijf

WAT EEN OPLICHTERS! Werkspot berekend kosten door aan iedereen die de klant aanvingt. Dit kan soms 10 x de leadkosten voor hen opbrengen ( €620 excl btw) en niemand van de vakmannen hoeft perse de... WAT EEN OPLICHTERS! Werkspot berekend kosten door aan iedereen die de klant aanvingt. Dit kan soms 10 x de leadkosten voor hen opbrengen ( €620 excl btw) en niemand van de vakmannen hoeft perse de opdracht uit te voeren. Ik snap totaal niet hoe dit kan en hoe dit word toegelaten. Werkspot is een goudmijn voor hen en een bodemloze put voor vakmannen! Zijn telefonisch niet bereikbaar!!

Lasgo

Ik vind dat hele Werkspot knap waardeloos!!

jairo

Zeer slecht , ik ben zelf een vakman. Telkens per reactie moet je betalen. Terwijl je niet eens een offerte naar de klant kan opsturen , en klanten weten van niks hiervan . Per bericht betalen je... Zeer slecht , ik ben zelf een vakman. Telkens per reactie moet je betalen. Terwijl je niet eens een offerte naar de klant kan opsturen , en klanten weten van niks hiervan . Per bericht betalen je ongeveer tussen 35 tot 64 euro ( bereikbaarheid van Werkspot kan vergeten !! ( oplichters )

Oost Timmerwerken

Totaal geen normale communicatie met Werkspot. Puur alleen geld belust. Waardeloos systeem wat je alleen maar geld kost dan opleverd.

Deisy

The worst in this site it that the client can choose few companies at the same time which means Werkspot charge them all. Most of the time client Just wants to be informed about eventual cost... The worst in this site it that the client can choose few companies at the same time which means Werkspot charge them all. Most of the time client Just wants to be informed about eventual cost without the intention of renovation. Client as well have no idea that Werkspot is not free at all which offen leads them to contact only to say they are not interested. There were months that my company payed hundreds of euros without getting any client. It is not surprize that they have this luxorious office in the centre of Amsterdam!

Roger

Nauwelijks reacties