Je aankoop wordt beschermd

Jeanne Dane

Mijn zus bracht me op het spoor van wereldwol.
Ik heb prachtig garen besteld en gekregen. Jammer vind ik het dat de kleur van het garen, hoe mooi ook, zo sterk afwijkt van de kleur op de site.

Alles ok

snelle levering

Desiree Barhorst-Weller

Ik had een rondbreinaald gekocht, maar helaas was het niet helemaal wat ik zocht. Ik kon het tegen een kleine meerprijs zo omruilen. De verkoopster deed niet moeilijk en was erg vriendelijk. Ik ben...

Goede producten, uitstekende service en snelle levering.

corry

Ik ben heel blij met de ervaring

het is vlug verzonden

Klant

Kruimel

In één woord prima!

Snelle levering, prima sortering

Helga1961

Ik heb via de website een cadeaubon voor iemand anders besteld. De afhandeling en de levertermijn waren exact zoals het beschreven staat op de website. Ik ben dus zeer tevreden.

Duidelijke website. Volledige informatie over de artikelen, de bestel-, betaal- en verzendmethode. Mooi assortiment. Vriendelijke terugkoppeling per e-mail en via mijn account.

Jacqueline

Goede manier van bestellen, duidelijke site.

1 onderdeel van mijn bestelling was niet meer voorradig. Dit werd binnen 1 week nagestuurd!

Tessa

Erg blij met mijn bestelling! Die werd snel verzonden en kon door de brievenbus, wat daardoor lagere verzendkosten gaf. Een vraag die ik stelde via email gelijk na het plaatsen van mijn bestelling...

Snelle verzending. Vlug antwoord via email. Lagere verzendkosten wanneer de bestelling door de brievenbus past.

Mevrouw Martha

Snelle levering.

Snelle levering.
Brievenbuspost!! (Scheelt enormiteit verzendkosten en verpakkingsmateriaal )