7.7/10
6.8/10
7.8/10
7.8/10
7.3/10

Goed. Jammer genoeg was de levering ietsje rommelig waarschijnlijk omdat ik vragen had gesteld die niet in het bestelformulier waren vermeld, zoals het zelf afhalen van het bestelde artikel en dat... Goed. Jammer genoeg was de levering ietsje rommelig waarschijnlijk omdat ik vragen had gesteld die niet in het bestelformulier waren vermeld, zoals het zelf afhalen van het bestelde artikel en dat tijdens de afhandeling het afleveradres is veranderd.

Voldoende keus

Meer aandacht besteden aan de afhandeling. Stuur geen Duitse of Franse mailtjes naar Nederlandse klanten

Duidelijke site
Tevreden over product

Klantgericht

De valentijnspromotie die bovenaan de pagina stond werd niet automatisch van mijn bestelling getrokken. Ik betaalde het normale bedrag

Alles prima

Alles prima

Richard Buining

Ik heb een wereldkaart romantisch (Horizontale Houten planken) besteld en heb deze binnen een paar werkdagen ontvangen wat gewoon netjes is. Helaas is 1 plank niet juist vastgezet / losgegaan... Ik heb een wereldkaart romantisch (Horizontale Houten planken) besteld en heb deze binnen een paar werkdagen ontvangen wat gewoon netjes is. Helaas is 1 plank niet juist vastgezet / losgegaan waardoor deze iets uitsteekt. De vraag of hier iets aan te doen is, geeft wereldkaarten de reactie dat hout werkt, maar dat ik kan proberen dit voorzichtig vast te maken of de plank helemaal losmaken en opnieuw vastzetten. Niet iets wat ik zelf ga doen aangezien ik toch wel verwacht dat dit gewoon goed vastzit voor zo'n bedrag. Reactie op de eerste vraag per mail was snel, maar nu op de 2de mail volgt geen reactie meer. Al met al zijn het mooie producten maar of deze 'kleine' afwijking te maken heeft met het werken van het hout vraag ik me sterk af en wellicht was een andere oplossing in mijn ogen beter geweest. (vervangen van het product of eventueel aanbieden het namens het bedrijf opnieuw, beter vast te maken, had mij als consument toch een beter gevoel gegeven)

Snelle levering en goede kwaliteit.

Zeer snel reactie op vragen.

Mooi aanbod en goede kwaliteit

Klantvriendelijk

Laura

Sneller geleverd dan verwacht, er ontbrak wel iets maar na een mailtje gestuurd te hebben lag het de volgende dag al in de brievenbus. Heel erg tevreden!

Goede service, snelle levering

Geen.

Bij wereldkaarten een wereldkaart besteld. Bestelling ging goed, communicatie ook goed

Goede communicatie. Onze bestelling had enigszins spoed en we werden goed op de hoogte gehouden.

Ik heb een wereldkaart besteld

Duidelijke product beschrijving

Ik heb geen verstuurbevestiging gekregen terwijl die wel beloofd was